ThaWasteland
Enormous Athlete
- Waardering
- 71.639
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 93kg
Oké dan ik ken jou niet meer.Wanna is gewoon altijd lief, hij heeft zelfs een plekje in mijn handtekening weten te krijgen!
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Oké dan ik ken jou niet meer.Wanna is gewoon altijd lief, hij heeft zelfs een plekje in mijn handtekening weten te krijgen!
.Ik heb er een op 300m

Hoe is het met de balzak vandaag gesteld? Mooi bruin of aan het afpellen? Edit: antwoord staat op vorige pagina

Uh, stop beating yourself.
Ik heb het ook maar gezien door de output van m’n query te verifiëren.
Ik sta altijd klaar om je te helpen, je doet al zo veel!
respect
.
.Wat beter voor mij zou zijn

Van sherry, maar geen droge PX (toch?). Ik hou het sowieso liever op sherry gerijpte whisky.Heerlijk als saus op vanille ijs.
Of gewoon bij het juiste dessert.
Er ook droge versies he.
Waarom begin je er dan over? Dat Lauw uit het leven stapte had helemaal niets te maken met DBB. Laat de beste man in vrede rusten.Uhmm ik heb de tijd van Lauw nog meegemaakt, dus geen grappen daarover.
Dan heb je hem net tegengekomen. Je krijgt 24u vakantie in het 'Goed' en 'Verpest' topic.Ik moet de eerste nog tegenkomen die een persoonlijk duel met klusmier aandurft...

Overleden leden zijn binnen deze context off-limits.Je maakte een snel einde aan deze woensdagmiddag rel![]()