MuscleMeat

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

• #137.062
EE92714B-F099-4164-8EB8-84B142A95AA9.jpeg

mijn oogst van vandaag
Al weer zo veel joh??

Jij drinkt wel heel extreem veel geloof ik he?

• #137.065
Klopt 3x geprobeerd in mijn leven, we kwamen er samen niet uit, scheelt uiteindelijk ook bakken met geld :D

Steks is geen Roethof :rolleyes: (Her)ken je DBBers ;)

Geen coke in elk geval :engel:

Rotterdamse directheid is lastig voor mensen in het algemeen en in het bijzonder voor hen uit Brabant, heb er dagelijks mee te maken, 1 van onze kantoren bevindt zich in Eindhoven :emo:

ik kom van iets onder Rotterdam, en werk nu met Belgen....:roflol:

• #137.072
Vanochtend op kantoor gevraagd of ik vandaag mee wilde om vrijwilligerswerk te doen. In de auto gestapt naar een verzorgingshuis en daar geluncht. Vervolgens met een hoop rolstoelafhankelijke (gemiddelde leeftijd in de 90) naar de Lollypops(???) geweest in Geldrop.
Ik heb er een nieuwe maatje bij.
Binnenkort weer langs.
Mijn hart is gevuld met heel veel liefde:heart:
Wat leuk! Werk zelf nog af en toe bij de oudjes. Dankbaar werk ( heel soms ook niet haha) En vrijwilligers kunnen met een klein gebaar zoveel betekenen voor iemand. Als je ziet hoe eenzaam ouderen kunnen zijn dat breekt je hart en zo mooi te ze even te zien opfleuren wanneer je wat tijd met ze doorbrengt.

• #137.074
Ik zou denken dat @ThuggishRuggish zo veel bush zou hebben dat daar geen licht doorheen komt

• #137.075
Nog 1 laatste vraag:
is de bovenkant van je D. bruiner als de onderkant die geen straling heeft gehad?
Of heb je hem om de 5 minuten geflipt als een burger?
Lijkt me ook wel raar als je gaat gepijpt worden en je D. heeft 2 kleuren. :roflol:
Die kans is heel klein. Net als mijn lul.

Ben ik jullie even voor

• #137.080
@Steks hij pest ons allebei :(

Terug
Naar boven