MuscleMeat

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

• #137.402
Gourmetten goed doorgekomen niet veel gegeten. Dat is wel is anders geweest. :cheer:
Dat is mij niet gelukt, ik heb nog steeds een vol gevoel in mijn buik, nog maar 3 dagen te gaan..... :(
Maar de eerste dag kerst met familie was relatief gezellig. En ontspannen en dat isbij ons wel een prestatie. Gaat morgen niet lukken ben ik bang.

• #137.403

Wederom prachtig. Maakt m'n dag af. "Kill them with your Kindness", die moet ik onthouden voor op m'n werk.

Laatst bewerkt:
  • #137.406
Neef van m'n vriend kwam wat babbelen tijdens een familiefeest. Out of the blue zei ik dat ik m wel knap vind en hij gerust eens zou mogen langskomen. Daarna hangt hij de hele avond rond me en verteld plots over een avontuurtje met een maat...

Gezinsdrama incoming :roflol:

• #137.407
Neef van m'n vriend kwam wat babbelen tijdens een familiefeest. Out of the blue zei ik dat ik m wel knap vind en hij gerust eens zou mogen langskomen. Daarna hangt hij de hele avond rond me en verteld plots over een avontuurtje met een maat...

Kerst bij de Appalachia hillbilly's.

• Like
Waarderingen: mat
  • #137.408

zou je hem aan z’n poepgaatje likken?

Terug
Naar boven