ThaWasteland
Enormous Athlete
- Waardering
- 71.639
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 93kg
Werk jij met oud en nieuw ook?Straks lekker werken, dus wij ontlopen veel verplichtingen deze dagen.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Werk jij met oud en nieuw ook?Straks lekker werken, dus wij ontlopen veel verplichtingen deze dagen.
Gedraag je he!heb mijn sets dl en skwats er ook al in zitten , LEKKKER MAN !
Steks werkt nooit. Hij DBB't onder het mom van werken.
Ben al een uur stoned
whats good ? Nee, dit jaar niet. Als de ploegindeling niet veranderd dan volgend jaar wel. m
Daar kom ik vanavond niet aan toe denk ik, ik ga vanavond bij de productieafdeling een 3 gangenmenu eten op kosten van de baas.Steks werkt nooit. Hij DBB't onder het mom van werken.
Klinkt goed, morgen wel met familie?Nee, dit jaar niet. Als de ploegindeling niet verandert dan volgend jaar wel. m
Daar kom ik vanavond niet aan toe denk ik, ik ga vanavond bij de productieafdeling een 3 gangenmenu eten op kosten van de baas.
Nee, raad je het aan?
Lekker baffen en wat tarrels doorskikken
@Bert een hartattack geven op Kerst. Pure evil.Ja, mijn ouders komen lunchen en op het laatste moment hebben mijn broer en schoonzus besloten ook te komen. Ik ben benieuwt.![]()
*heartattack

/Out
Klopt heeft mij met veel dingen geholpen

In Limburg zeggen we toch ook gewoon hartattack