ThaWasteland
Enormous Athlete
- Waardering
- 71.639
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 93kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
dus verder as het bord Assen , ben je niet gekomen ?
Wat loop je nou denigrerend te doen tegen mensen met een ander opleidingsniveau.Ah ja... wat studeerde je ook al weer? Werktuigbouwkunde?
Zalig, ik hoop dat het bij mij ook zo is vanavond...
.Dat is toch al 40km heen.dus verder as het bord Assen , ben je niet gekomen ?

Minder smoke zijn gewoon zwartbasic fit mot s kappen met barS oranje te maken , ziet niet uit man
ik ben dat alles behalve gespierdZe valt wel op dikke sterke gespierde lekkere mannen met een grote lul.
Helaas ben je alleen dik(weet ik van Bert).

Dikke lul ja nu even niet door de kou.Ze valt wel op dikke sterke gespierde lekkere mannen met een grote lul.
Helaas ben je alleen dik(weet ik van Bert).
Basic Fit is ook meer iets voor ook lelijke mensen. Vandaar dat ik mij er wel thuis voel.basic fit mot s kappen met barS oranje te maken , ziet niet uit man
Ik ga hier niet mee akkoord! Wat vind jij van Bert zijn uitspraak, @Kathlinoo? Hij noemt je gewoon lelijk!Basic Fit is ook meer iets voor ook lelijke mensen. Vandaar dat ik mij er wel thuis voel.
je bent een pracht vent Bert @mat is het met mij eenschBasic Fit is ook meer iets voor ook lelijke mensen. Vandaar dat ik mij er wel thuis voel.
Zegt er 1 watWat loop je nou denigrerend te doen tegen mensen met een ander opleidingsniveau.

Wat studeer jij dan?Ah ja... wat studeerde je ook al weer? Werktuigbouwkunde?
Ooit wel gestudeerd?