Fitness Seller

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed? (2 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

. De kans dat ik door de selectie heen kom is natuurlijk vrij klein, ondanks dat ik een vrij uitzonderlijk bijzonder persoon ben.

Tijd om off te gaan , als je zulke uitspraken doet :P .Aan de andere kant als je mij weer voor de tv wil hebben DOEN BRO !!!!!
Ik zweer het u wel edel geboren heer BB_ : ik ga serieus met een spandoek op de bank zitten
 
DBB tv-avond op groot scherm :popcorn2:
speciaal voor jouw vega snacks !
Ik zie er geen kwaad in. Mocht het een fiasco worden, kan ik altijd nog emigreren naar Thailand ofzo.
phuket en mooie vrouwen heten daar katoy , eerste wat je vraagt is : are you a katoy ? zegt ze nee andere meid want dan is het een vent . Succes !
 
Goedenavond DBB'ers en ander gespuis,

Ik heb besloten mij op te geven voor het kansloze tv-programma, dat ik nog nooit heb gezien en waarvan ik het compleet onzinnig vind dat de publieke omroep het uitzendt en ons belastinggeld daarheen gaat, First Dates, aangezien ik niet echt bang ben open te zijn over mijzelf en niet veel te verbergen heb. Ik verwacht natuurlijk wel enige support. De kans dat ik door de selectie heen kom is natuurlijk vrij klein, ondanks dat ik een vrij uitzonderlijk bijzonder persoon ben.

In de vragenlijst is één van de te beantwoorden vragen: "Hoe lang ben je vrijgezel?". Ik kan natuurlijk heel eerlijk opgeven dat ik nog geen 3 maanden vrijgezel ben, maar een leugentje om eigen bestwil geeft mij wellicht meer kans. Dus als ik (sorry Pat) mijn enige relatie van enkele maanden nou even stiekem verzwijg en opgeef dat ik 32 jaar vrijgezel ben, geeft dit mij wellicht een meer kans door de selectie heen te komen. Bovendien varen dergelijke programma's m.i. bij mensen die iets verzwijgen en niet zo saai als ik normaal ben altijd maar eerlijk zijn.

Hoe denken jullie hierover?
Nou, toedels.

held.

en ik hoop oprecht dat je iemand Vindt Die echt bij je past. Met of zonder dat programma lukt het vast el.
 
Wel stoer als je dat echt gaat doen.
Mijn zwager is ook al jaren onvrijwillig single en als ik zie hoe lastig hij het er soms mee heeft....
 
En ik maar denken dat Bert niet drinkt.:zuip:
 
  • Like
Waarderingen: BB_
Goedenavond DBB'ers en ander gespuis,

Ik heb besloten mij op te geven voor het kansloze tv-programma, dat ik nog nooit heb gezien en waarvan ik het compleet onzinnig vind dat de publieke omroep het uitzendt en ons belastinggeld daarheen gaat, First Dates, aangezien ik niet echt bang ben open te zijn over mijzelf en niet veel te verbergen heb. Ik verwacht natuurlijk wel enige support. De kans dat ik door de selectie heen kom is natuurlijk vrij klein, ondanks dat ik een vrij uitzonderlijk bijzonder persoon ben.

In de vragenlijst is één van de te beantwoorden vragen: "Hoe lang ben je vrijgezel?". Ik kan natuurlijk heel eerlijk opgeven dat ik nog geen 3 maanden vrijgezel ben, maar een leugentje om eigen bestwil geeft mij wellicht meer kans. Dus als ik (sorry Pat) mijn enige relatie van enkele maanden nou even stiekem verzwijg en opgeef dat ik 32 jaar vrijgezel ben, geeft dit mij wellicht een meer kans door de selectie heen te komen. Bovendien varen dergelijke programma's m.i. bij mensen die iets verzwijgen en niet zo saai als ik normaal ben altijd maar eerlijk zijn.

Hoe denken jullie hierover?
Nou, toedels.
Je hebt toch niks te verliezen, voor tips dm me maar
 
1577480134607.png
 
Back
Naar boven