ThaWasteland
Enormous Athlete
- Waardering
- 71.914
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 93kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Half dagje vrij. mn favo bloemen gehaaldlente feels!
![]()
Inderdaad!Goed bezig, niks mis mee om jezelf af en toe op een bloemetje te trakteren![]()

@Robke78 heeft m'n dag helemaal goed gemaakt. Eindelijk mijn toetsenbordinstellingen gefixt![]()

bedankt!
Was control + shift de oplossing?@Robke78 heeft m'n dag helemaal goed gemaakt. Eindelijk mijn toetsenbordinstellingen gefixt![]()
Delete win32 helpt ook
toch niet NL vs. VS?@Robke78 heeft m'n dag helemaal goed gemaakt. Eindelijk mijn toetsenbordinstellingen gefixt![]()

Nee, die had ik al geprobeerd.

@Kakelkipje koopt wel eens bloemen "voor mij" als ze weer eens bloemen in huis wil@svenrpb kom op he man... Dit is duidelijk een hint.
Nu weet je al welke bloemen je moet geven!

Ik zeg er gewoon bij dat ze ook voor jou zijn omdat ik zooooo veel van je houd. Gewoon wat extra liefde, wat is daar nou op tegen?@Kakelkipje koopt wel eens bloemen "voor mij" als ze weer eens bloemen in huis wil
Ik houd niet van bloemen dus je mag gewoon zeggen dat het voor jezelf is @Kakelkipje![]()
Je kunt die sneltoetsen ergens uitzetten. Tenmibste, dat doen verhielp bij mij de ergste bron van irritatie in Windows.![]()
Is altijd een feestje als ie bij mij per ongeluk van instelling wisselt.
Wat een goed voornemen!!

Ondertussen vanuit de andere kamer: Stefan ik ben aan het scoren hoor *boosaardige lach*
Maar ik meen het wel oprecht dat ze ook voor jou zijn omdat ik zo veel van je houd, bloemen zijn een teken van liefde.Ondertussen vanuit de andere kamer: Stefan ik ben aan het scoren hoor *boosaardige lach*