MuscleMeat

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed? (5 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

  • Nee, jij zit verkeerd. Onvoltooid tegenwoordige tijd, stam + t. Groep 4 basisschool .
    Nou zijn thuggish en ik weer matties en nu begin jij een conflict met mij uit te lokken. Laten we het laagdrempelig houden
     
    Ik zit hier hardop te lachen. Die Wanna zijn best doen om de vrede te bewaren, BB_ even lekker erin met gestrekt been.
    Heerlijk forum is dit toch :lol:
     
    Ik heb alleen maar liefde, ben niet in de mood voor rellen. Wanna vroeg gewoon gecorrigeerd te worden. Maar je bent van harte welkom bij de meet hoor, iedereen is welkom. :)
     
    Ik heb alleen maar liefde, ben niet in de mood voor rellen. Wanna vroeg gewoon gecorrigeerd te worden. Maar je bent van harte welkom bij de meet hoor, iedereen is welkom. :)
    Waarom zoeken naar liefde als ik kan zoeken naar dough?
    Af en toe moet je kiezen, want ik ga never meer broke
    'k Heb geroeid zonder riemen, maar never ever lose hope
    Als we kunnen verdienen, dan zijn we samen on road
     
    Waarom zoeken naar liefde als ik kan zoeken naar dough?
    Af en toe moet je kiezen, want ik ga never meer broke
    'k Heb geroeid zonder riemen, maar never ever lose hope
    Als we kunnen verdienen, dan zijn we samen on road
    Hier heb je je dough. Veel plezier er mee.
    1578513294312.png
     
    Gefeliciteerd ThaWasteland wel vervelend dat je opa in het ziekenhuis ligt. Hopelijk kan hij ondanks alles toch een beetje genieten van deze bijzondere dag.
     
    Gefeliciteerd ThaWasteland wel vervelend dat je opa in het ziekenhuis ligt. Hopelijk kan hij ondanks alles toch een beetje genieten van deze bijzondere dag.
    Nou ja ligt er al een maand. Ene keer gaat het goed dan weer ruk. Ook is er een bacterie in het ziekenhuis wat ook niet echt helpt.
     
    Heb je haar wel verteld dat ze de aardappelen en groente moet koken en het vlees moet bakken in plaats van andersom :P
    Eindigde in aardappelen, kippendij en groenten allemaal uit de oven. Droog vlees, droge aardappelen. De groenten daarentegen waren erg lekker!!

    Dag goed afgesloten door 3 kipwraps te vreten. Liep achter op de dagelijks kcal, dus dacht FUCK IT. Stukjes kip en salade, light mayo. Hmmmm. Beter te veel dan te weinig vreten dacht ik zo.
     
    Waarom is t zo droog geworden? Knap als je kippendij zo droog krijgt :o
    Neem aan gewoon met wat olie en kruiden in de oven gemikt? Soms snap ik echt niet hoe mensen simpele dingen als dit kunnen "verpesten" :o
     
    Back
    Naar boven