Robin
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 9.602
- Lengte
- 1m80
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Nooit genoeg dus hmm!! hebzucht is een negatieve emotieVolgende keer onder pressure maar eerst aan mij denken![]()

Volgende keer onder pressure maar eerst aan mij denken![]()

Als de druk erop staat beter niet aan jou denken.Volgende keer onder pressure maar eerst aan mij denken![]()

is dit de nieuwe hnnnnnngggg woensdag?
Wat is hngg?
GastIk heb gisteren voor het eerst op ski’s gestaan. Dagje Bottrop met m’n vriendin gezien we binnenkort gaan skiën en ik toch echt eerst even wou oefenen voor ik op een echte berg met ravijnen ga staan. Wat is dat tof zeg! Ik voelde me een blok beton van 86kg, recht naar beneden. In totaal maar door 5 mensen heen gedenderd en slechts één daarvan moest de piste verlaten met botbreuken. Remmen moet ik nog een beetje op oefenen, maar dat was in Bottrop gelukkig geen probleem (aan het einde liep het namelijk bergopwaarts waardoor je vanzelf remt, en anders staan er een hoop mensen op de lift te wachten die je wel doen stoppen!). Het was een leuke dag.
Knap dat je zelf niets breekt en wel iemand anders iets laat breken... Op een echte berg kan je het best bochtjes blijven maken, dat werkt veel beter en blijf je heel.Het is hnnnnnngggg niet hngg.
In je kamer te wachten, hihi

Wow, gefeliciflapstaart.

Gefeliciteerd!!