MuscleMeat

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed? (19 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

  • Als een grap goed is dan is hij goed.
    Maar jij begrijpt toch wel wat ik bedoel?

    Voorbeeld? 1min15sec

    Nee snap het niet. Zolang jij er maar om kan lachen mogen anderen zich niet beledigd voelen. Zoiets?
     
    Nee snap het niet. Zolang jij er maar om kan lachen mogen anderen zich niet beledigd voelen. Zoiets?

    Ja natuurlijk mag jij dat.

    Gaat mij niet om dat het nu over een neger jood Duitser Belg boer etc gaat. Als de grap goed is dan mag hij van mij wel hard zijn.
     
    Sommige mensen zijn ook om alle grappen butthurt, wat denk je daar van. Ik ben half duits en ik vind de moffen grappen vaak het beste, neem het leven niet te serieus.
     
    Nee snap het niet. Zolang jij er maar om kan lachen mogen anderen zich niet beledigd voelen. Zoiets?

    Tegenwoordig zijn mensen wel erg snel beledigd..... Daarom is discriminatie ook zo'n hot item..... Ik ben er van overtuigd dat binnen de gekleurde gemeenschap ook net zo goed geintjes over bleekscheten en kaaskoppen worden gemaakt... Net zo goed als dat er genoeg geintjes zijn over kleine mensen... Of dikke mensen, of dunne mensen.... Of groene mensen....

    Altijd maar gelijk roepen dat er wordt gediscrimineerd wordt ik wel een beetje moe van.
     
    Tegenwoordig zijn mensen wel erg snel beledigd..... Daarom is discriminatie ook zo'n hot item..... Ik ben er van overtuigd dat binnen de gekleurde gemeenschap ook net zo goed geintjes over bleekscheten en kaaskoppen worden gemaakt... Net zo goed als dat er genoeg geintjes zijn over kleine mensen... Of dikke mensen, of dunne mensen.... Of groene mensen....

    Altijd maar gelijk roepen dat er wordt gediscrimineerd wordt ik wel een beetje moe van.

    ach hou toch op

    er zijn hele volkeren weggevaagd wegens dit soort grapjes
     
    Kan je uitleggen wat je bedoeld?
     
    Ik wel. Zuurpruim vandaag ja tering.
    Sommige mensen zijn ook om alle grappen butthurt, wat denk je daar van. Ik ben half duits en ik vind de moffen grappen vaak het beste, neem het leven niet te serieus.
    Tegenwoordig zijn mensen wel erg snel beledigd..... Daarom is discriminatie ook zo'n hot item..... Ik ben er van overtuigd dat binnen de gekleurde gemeenschap ook net zo goed geintjes over bleekscheten en kaaskoppen worden gemaakt... Net zo goed als dat er genoeg geintjes zijn over kleine mensen... Of dikke mensen, of dunne mensen.... Of groene mensen....

    Altijd maar gelijk roepen dat er wordt gediscrimineerd wordt ik wel een beetje moe van.

    natuurlijk allemaal tatta's die een 'grapje' wel vinden kunnen.
     
    natuurlijk allemaal tatta's die een 'grapje' wel vinden kunnen.
    Gaat over deze "mongool" want dat is wel normaal om te zeggen he kameel

    Screenshot_20200115-220238_Chrome.jpg


     
    laat mij raden, jullie zijn zeker ook voor zwarte piet hè!!!!!
     
    Nee, ik ben voor roetveegpiet die nooit doucht.
     
    Back
    Naar boven