MuscleMeat

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed? (7 bezoekers)

  • Topic starter Harfst
  • Startdatum
  • Reacties 175K
  • Weergaven 6M
  • Volgers 1.251

Bezoekers in dit topic

  • De echt slimme mensen zien in dat ze eigenlijk maar heel weinig weten.
    Dunning-krugereffect, very smart cum back
    Inderdaad. En zijn vergelijken zich doorgaans met mensen die meer weten. Net als dat binnen de krachtsport je vaak op kijkt tegen mensen die groter/beter/sterker zijn en daardoor jezelf niet echt groot/sterk vindt en meer wilt. Zo is het ook met kennis, IQ, EQ, vaardigheden, competenties.

    Mensen die relatief veel weten zijn meestal bescheiden en bij mensen die een hoge pet van zichzelf op hebben, valt het vaak vies tegen. Alsof zij een drang voelen dit te uiten en slimmere mensen daar geen noodzaak toe zien.
    Weet je het zeker? :p
    Iets met een spiegel :aai:
    Waarover ben ik zuur dan?
     
    Vannacht eindelijk weer eens goed kunnen door slapen zonder telkens wakker te worden van een hoest bui... Nu maar weer aan de thee met honing want m'n keel is redelijk naar de kloten gegaan de laatste dagen
     
    Vannacht eindelijk weer eens goed kunnen door slapen zonder telkens wakker te worden van een hoest bui... Nu maar weer aan de thee met honing want m'n keel is redelijk naar de kloten gegaan de laatste dagen
    Corona?
     
    Vannacht eindelijk weer eens goed kunnen door slapen zonder telkens wakker te worden van een hoest bui... Nu maar weer aan de thee met honing want m'n keel is redelijk naar de kloten gegaan de laatste dagen
    Mij helpt ijswater/ijsjes :)
     
    Vannacht eindelijk weer eens goed kunnen door slapen zonder telkens wakker te worden van een hoest bui... Nu maar weer aan de thee met honing want m'n keel is redelijk naar de kloten gegaan de laatste dagen
    Ik gebruik dan noscapine tabletten. Helpt mij altijd wel.
     
    Ik gebruik dan noscapine tabletten. Helpt mij altijd wel.

    Die zijn toch voor kriebelhoest? Want dat heb ik namelijk niet. Het is meer dat ik benauwd en zwaar ademig ben momenteel waardoor ik steeds in de hoest schiet. Maar heb er vandaag gelukkig al een stuk minder last van dus lijkt de goede kant op te gaan
     
    Back
    Naar boven