ThaWasteland
Enormous Athlete
- Waardering
- 71.639
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 93kg
Als het goed is in tegenovergestelde richting van links naar rechts....en zitten die platen linksom of rechtsom op de stang?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Als het goed is in tegenovergestelde richting van links naar rechts....en zitten die platen linksom of rechtsom op de stang?
Waarom is er altijd onrust rondom jouw bijdrages ?Wat zuur zeg een puntje gevenpermanent ban me dan meteen ipv wegpesten. Blijkbaar kan er met puntjes gestrooid worden
![]()
Omdat er heel veel tere kinderzieltjes onzeker worden van enige feedback of kritiek. Blijkbaar moeten we op een kleuter manier communiceren waarin we alleen zeggen hoe geweldig iedereen is. Blijf vooral in je eigen bubbel zitten en je afsluiten van enige feedback. Brengt je waarschijnlijk in het echte leven ook al veelWaarom is er altijd onrust rondom jouw bijdrages ?
Zie jij daar ook een rode draad in ?

Puntjes? @ZeeniusWat zuur zeg een puntje gevenpermanent ban me dan meteen ipv wegpesten. Blijkbaar kan er met puntjes gestrooid worden
![]()

Dat zijn die ecto typetjes die denken dat ze alles beter weten maar zelf amper 100kg kunnen squatten op “powerlift schoenen”IK heb wel eens begrepen dat nike air max schoenen aanvoelen of de platen er linksom of rechtsom op geschoven zijn. Daardoor sta je altijd stabiel op die luchtzolen. Ik snap niet dat mensen tegen nike air max zijn tijdens het squaten of deadliften.
Niet geheel eens maar je wilt niet met 200kg in je nek schoenen die indrukken of instabiel staan.Dat zijn die ecto typetjes die denken dat ze alles beter weten maar zelf amper 100kg kunnen squatten op “powerlift schoenen”
Niet geheel eens maar je wilt niet met 200kg in je nek schoenen die indrukken of instabiel staan.
Mooi voorbeeld is de bere sterke Sebastiaan die hier schijt aan heeft maar je ziet wel de zolen flink indeuken en dit helpt niet.
Dat zijn die ecto typetjes die denken dat ze alles beter weten maar zelf amper 100kg kunnen squatten op “powerlift schoenen”
Ik heb hier een dude die powerlift schoenen, elleboog sleeves, knie sleeves draagt en niet eens powerlift of iets in de buurt.Dat zijn die ecto typetjes die denken dat ze alles beter weten maar zelf amper 100kg kunnen squatten op “powerlift schoenen”
Geen te grote boog anders doe je cardioTrieste figuren zijn dat, ik zou er met een boog omheen lopen...
Wat zuur zeg een puntje gevenpermanent ban me dan meteen ipv wegpesten. Blijkbaar kan er met puntjes gestrooid worden
![]()

Squatten doe je op AirMax. Punt.Dat zijn die ecto typetjes die denken dat ze alles beter weten maar zelf amper 100kg kunnen squatten op “powerlift schoenen”

Zo is dat, lift schoenen zijn zo overgewaardeerd... Of zal ik me toch maar een keer powerlift schoenen gaan kopen? Ik squat al meer dan 100Kg![]()
Ik ben mijn oude airmax gaan gebruiken en sindsdien squat ik makkelijk +10 kilo extra.Zo is dat, lift schoenen zijn zo overgewaardeerd... Of zal ik me toch maar een keer powerlift schoenen gaan kopen? Ik squat al meer dan 100Kg![]()

Je maakt een grapje toch?Zo is dat, lift schoenen zijn zo overgewaardeerd... Of zal ik me toch maar een keer powerlift schoenen gaan kopen? Ik squat al meer dan 100Kg![]()