XXL Nutrition

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed? (39 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

  • Wat gemeen zeg, pest je altijd andere mensen?

    Is dit het beste wat je kon verzinnen? Beetje zwakjes net zoals je fysiek.

    Met sommige posts ben ik het best met je eens maar nu ga je best triest doen.
    Jammer joh
     
    Word je nooit eens moe van jezelf? Mijn hemel, vast het lichtpunt op elke sociale gathering.
    Verrassend genoeg ben ik heel goed in sociale situaties en heb ik een beroep als accountmanager :o
    Met sommige posts ben ik het best met je eens maar nu ga je best triest doen.
    Jammer joh
    Ach ik word toch geband dus echt veel maakt het niet meer uit. Ondanks dat ik geen regels heb overtreden maar tegen het zere been van een enkel clubje schop. Dit is voldoende om je weg te krijgen, wat ik niet erg vind.
     
    Je hebt wel echt een gigantisch bord voor je kop als je niet doorhebt dat ongeveer het gehele forum je strontvervelend en kinderachtig vindt.
     
    Verrassend genoeg ben ik heel goed in sociale situaties en heb ik een beroep als accountmanager :o

    Ach ik word toch geband dus echt veel maakt het niet meer uit. Ondanks dat ik geen regels heb overtreden maar tegen het zere been van een enkel clubje schop. Dit is voldoende om je weg te krijgen, wat ik niet erg vind.

    Wat kinderachtig.
    Hou dan de eer aan jezelf. Log uit en kom niet meer terug.
    Of verander je houding, doe normaal en vergeet die onzin.
     
    Verrassend genoeg ben ik heel goed in sociale situaties en heb ik een beroep als accountmanager :o

    Ach ik word toch geband dus echt veel maakt het niet meer uit. Ondanks dat ik geen regels heb overtreden maar tegen het zere been van een enkel clubje schop. Dit is voldoende om je weg te krijgen, wat ik niet erg vind.

    Verrassend genoeg ben je waarschijnlijk het type collega die vooral zichzelf errrúg goed vind en waar de rest totaal niks mee kan.
     
    Je hebt wel echt een gigantisch bord voor je kop als je niet doorhebt dat ongeveer het gehele forum je strontvervelend en kinderachtig vindt.
    Er zijn genoeg mensen die jou stront vervelend vinden of een kneus, ga je dan ook je gedrag veranderen?
    Wat kinderachtig.
    Hou dan de eer aan jezelf. Log uit en kom niet meer terug.
    Of verander je houding, doe normaal en vergeet die onzin.
    Of ik ga gewoon door en vermaak me verder? :roflol:
    Verrassend genoeg ben je waarschijnlijk het type collega die vooral zichzelf errrúg goed vind en waar de rest totaal niks mee kan.
    Als dat jouw aannames zijn dan is dat zo. Maar vannacht slaap ik wel héél slecht door deze opmerking.
     
    Benieuwd hoeveel topics je vanavond vol gaat spammen.
    Niet veel ik ben aan het afbouwen en ga alleen nog waardevolle dingen posten.

    tenor (2).gif
     
    Back
    Naar boven