Fitness Seller

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed? (3 bezoekers)

Mannen met leggings…

• Nee, dit is echt zoooooo 2019

Stemmen: 0 0,0%

• Totaal stemmers
    75

Users who are viewing this thread

EigenWereld

Freaky Bodybuilder
Relnicht
Lid geworden
28 nov 2014
Lengte
1m83
Massa
89kg
Vetpercentage
14%
Dat is wat jij denkt, ik heb het met hogerhand besproken en toen werd me gezegd de ban te laten staan.
Die schijnheiligheid siert je niet, het is heus niet om niks.
Het is om niks maar jij bent te biased on het te zien... Toch raar dat jij en de admin zo als enige denken. Je hebt nog steeds geen bewijs geleverd dat ik haar gepest heb. Wanneer komt dat dan eens? Want je maakt me al een tijdje zwart.
En terecht. Je had er ondertussen een stuk meer moeten hebben dus stop met dat gezever en ga verder met je leven ipv mij te blijven zoeken en onnozele meldingen te doen, hoe oud ben je? 10?
Je hebt nog steeds niks kunnen inbrengen tegenover mijn argumentatie dan alleen ja er speelt meer, jij bent een pestkop, bla bla.

Feit blijft dat er niks speelt en mevrouw zich enorm aanstelt. Dat heb ik haar ook via pm duidelijk gemaakt. Als we het dan over kleuter gedrag hebben...

Maar laten we de fijne White knight bubbel behouden. Kunnen alle fitgirls hun kontjes fijn schoongelikt worden door jongetjes die nog geen meisjes hebben aangeraakt. :roflol:

azerate

Freaky Bodybuilder
Lid geworden
21 okt 2017
Lengte
1m85
Massa
93kg
Vetpercentage
20%
Ik groet alleen die ene neger die net als ik 260kg deadlift. De rest kijk ik niet eens aan

gym heeft een lying leg curl apparaat besteld heerlijk.
leg curls is voor bikini girls

Sanca Saxon

Resurrected
Super Mod
Elite Member
+15 jaar member
Lid geworden
9 mei 2006
Lengte
1m78
Massa
106kg
Vetpercentage
1%
Het is om niks maar jij bent te biased on het te zien... Toch raar dat jij en de admin zo als enige denken. Je hebt nog steeds geen bewijs geleverd dat ik haar gepest heb. Wanneer komt dat dan eens? Want je maakt me al een tijdje zwart.

Je hebt nog steeds niks kunnen inbrengen tegenover mijn argumentatie dan alleen ja er speelt meer, jij bent een pestkop, bla bla.

Feit blijft dat er niks speelt en mevrouw zich enorm aanstelt. Dat heb ik haar ook via pm duidelijk gemaakt. Als we het dan over kleuter gedrag hebben...

Maar laten we de fijne White knight bubbel behouden. Kunnen alle fitgirls hun kontjes fijn schoongelikt worden door jongetjes die nog geen meisjes hebben aangeraakt. :roflol:
Als er iemand zich aanstelt ben jij het wel.
Ga eens langs bij een psychiater, die gaat overuren maken met jou.

Steks

Massive Warrior
Lid geworden
21 feb 2017
Lengte
1m82
Massa
92kg

:gek:

Sparks79

Freaky Bodybuilder
Lid geworden
19 mei 2019
Lengte
1m94
Massa
103kg
Vetpercentage
12%
Wow so hardcore
Nee hoor, ik train alleen en voor mezelf. Geen behoefte aan al dat geouwehoer daarnaast erger ik me aan mensen die spullen bezet houden wegens langdradig praten en niet sporten.

EigenWereld

Freaky Bodybuilder
Relnicht
Lid geworden
28 nov 2014
Lengte
1m83
Massa
89kg
Vetpercentage
14%
Als er iemand zich aanstelt ben jij het wel.
Ga eens langs bij een psychiater, die gaat overuren maken met jou.
Klopt, gaat me om.het onnozelen ervan. Ik kan gewoon nog reageren als ik wil maar dan in een ander topic dus wat een nutteloze oplossing.

Waarvoor zou ik een psychiater nodig hebben dan? Is toch logisch als je straf krijgt voor iets wat je niet gedaan hebt het dat je opstandig wordt vooral als die persoon niet eens kan beargumenteren waarom?:roflol: of zal ik jou van dit forum verbannen? Ik hoorde van iemand dat jij die.persoon pest.... Kom op zeg...
Wanneer komt er eindelijk eens progressie op je progressie foto's? :roflol:

Naar boven