XXL Nutrition

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed? (1 bezoeker)

Mannen met leggings…

• Nee, dit is echt zoooooo 2019

Stemmen: 0 0,0%

• Totaal stemmers
    76

Users who are viewing this thread

• 2Stronk

Competitive Bodybuilder
    Lid geworden
    1 apr 2013
    Lengte
    2m01
    Net voor eerst in jaren weer eens naar de bios geweest.
    Ben naar Parasite geweest, erg goeie film. Nu al de best bekeken Aziatische film in de bios in NL ooit. Vorige week de publieksprijs gewonnen op het IFFR in Rotterdam en genomineerd voor een Oscar. Ook een Golden Globe, BAFTA Award en Gouden Palm (Cannes) gewonnen.

Binnenkort ook maar eens naar 1917, schijnt ook teringgoed te zijn.
    1917 is ook echt goed. Film voelt echt anders aan doordat het lijkt dat alles in één shot is opgenomen. Je loopt in de film mee met de soldaten en ze weten het gevoel van het onbekende en angst als ze over de rand van de loopgraven heen klimmen goed over te brengen. Qua gevechten moet je het niet vergelijken met een Saving Private Ryan of Black Hawk Down, wat dat betreft is het vrij rustig. Ben benieuwd wat je ervan vindt!

azerate

Freaky Bodybuilder
    Lid geworden
    21 okt 2017
    Lengte
    1m85
    Massa
    93kg
    Vetpercentage
    20%
    mag wel wat creatiever

BB_

💪
    Elite Member
    2x Challenge Winner
    Foto Contest Winner
    Lid geworden
    25 sep 2016
    Lengte
    1m89
    Massa
    109kg
    Zoek 1 post waar ik negatief over mijzelf praat.
    Heb jij ooi iets over jezelf gepost dan? Het enige dat ik weet is dat je Hip Thrust doet en naar ...muziek luistert.;);)
    Ik ben gewoon reëel en kritisch naar mijzelf en heb zelfkennis.:P

Jack Daniels

Cool Novice
    Lid geworden
    30 jan 2020
    Mijn buurman heeft een grote container met kartonafval. Tijdens de storm gisteren vloog het karton uit die bak langs alle kanten omdat de klep defect is. Ik heb die container dan maar op zijn zijde gelegd met de opening tegen een muur, omdat hij niet thuis was. Zo kon de wind er niet meer aan.

Hangt er vandaag een groot bord met tekst dat hij mij op camera heeft en klacht gaat neerleggen bij de politie. Ze zullen hem graag zien komen :roflol:

Naar boven