Fitness Seller

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

• #139.981
En hoe is de tompouce?
Sla vandaag even over.. virusje te pakken denk ik :kots:
Tompouce geproefd. Vind m niet lekker. Smaakt naar melige aardbeien kwark. Er zitten ook een soort van pitjes of stukjes in. de noodzaak daarvan is mij ook onduidelijk.
Ik trek liever een fles wijn open.

• #139.982
Tompouce geproefd. Vind m niet lekker. Smaakt naar melige aardbeien kwark. Er zitten ook een soort van pitjes of stukjes in. de noodzaak daarvan is mij ook onduidelijk.
Ik trek liever een fles wijn open.
Dat moeten stukjes tompouce voorstellen gok ik? Bij de cheescake heb je ook van die stukjes erin.
Maar ben het met je eens.

Joh :p

• #139.983
6AE0FC3F-A7FA-45FD-9ADC-B03CF51670E1.jpeg

:fa:

• #139.987
  • #139.990
Er liep een dame naar mij toe, “nou ik zie dat je behoorlijk tilt zou je even kunnen kijken hoe mijn uitvoering is bij het squatten”

sow wat een lekker figuur had ze.
Maar bleef proffesioneel en zei dat ze het goed uitvoerde.

na een gesprekje bleek dat ze PT te duur vond en haar vriend woonde ver maar ik dacht Hmm zal ik mijn kans grijpen? Mwah ik kom der nog wel tegen

• #139.991
Er liep een dame naar mij toe, “nou ik zie dat je behoorlijk tilt zou je even kunnen kijken hoe mijn uitvoering is bij het squatten”

sow wat een lekker figuur had ze.
Maar bleef proffesioneel en zei dat ze het goed uitvoerde.

na een gesprekje bleek dat ze PT te duur vond en haar vriend woonde ver maar ik dacht Hmm zal ik mijn kans grijpen? Mwah ik kom der nog wel tegen

Tfoeeeee fix haar a sahbieeee

• #139.992
Net voor eerst in jaren weer eens naar de bios geweest.
Ben naar Parasite geweest, erg goeie film. Nu al de best bekeken Aziatische film in de bios in NL ooit. Vorige week de publieksprijs gewonnen op het IFFR in Rotterdam en genomineerd voor een Oscar. Ook een Golden Globe, BAFTA Award en Gouden Palm (Cannes) gewonnen.

Binnenkort ook maar eens naar 1917, schijnt ook teringgoed te zijn.

Edit:
Parasite heet Gisaengchung op IMDB, staat op plek 21 beste films aller tijden. 1917 staat op 33.
Lol, gisteren naar Parasite geweest, wint ie afgelopen nacht 4 oscars;
- Beste buitenlandse speelfilm
- Beste originele scenario
- Beste regie
- Beste film

Laat dit een voorbode zijn van meer buitenlandse films! :)

• #139.993
Moest vandaag mijn eigen dak op na de storm van gister , dacht lekkage te hebben gelukkig niet . Toch maar vaart maken met vervangen van de constructie voor dat er weer een storm door het land raast

• #139.997
Lol, gisteren naar Parasite geweest, wint ie afgelopen nacht 4 oscars;
- Beste buitenlandse speelfilm
- Beste originele scenario
- Beste regie
- Beste film

Laat dit een voorbode zijn van meer buitenlandse films! :)
Zou dat slechts een correlatie zijn of ook een causaal verband?

Terug
Naar boven