AndroidHealthClinic

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

Bezoekers in dit topic

ik ook ^^ Pa heeft humor :)
zo belde ik ooit met carglass , toen ik vroeg of ze me konden helpen met een vooruit in mijn ster werd het stil aan de andere kant
met je sterretje op het ijs (G. Joling ) :D
 
wel al dood dan die kies? of heb je gewoon geen pijn?

Geen na-pijn. De kies is als het goed is nog redelijk intact. Kon kiezen, of laten trekken of wortelkanaalbehandeling, maar tandarts gaf aan dat ik eigenlijk te jong was nu al een kies te missen.. :o
 
Geen na-pijn. De kies is als het goed is nog redelijk intact. Kon kiezen, of laten trekken of wortelkanaalbehandeling, maar tandarts gaf aan dat ik eigenlijk te jong was nu al een kies te missen.. :o
trekken is zonde.
mijn eerste wortelkanaal zit er al een jaar of 6 en geen problemen mee gehad nog.
mijn tandarts heeft trekken nog bij geen enkele wortelkanaal als optie gegeven.
 
Cadeautje van mijn mamsie gekregen. Hopelijk denkt ze niet dat ik een drank probleem heb x)
Zeker dat je niet op de thee wilt komen LM?
20200211_170620.jpg
 
Die vervallen chocolade smaakt nog best goed.
 
Toch iets interessants geleerd.
Een man fouilleert een man
Een vrouw fouilleert een vrouw (wist k al)

maar staat er een transgender voor je moet je diegene netjes vragen of ze door een man of vrouw gefouilleerd wilt worden
 
Toch iets interessants geleerd.
Een man fouilleert een man
Een vrouw fouilleert een vrouw (wist k al)

maar staat er een transgender voor je moet je diegene netjes vragen of ze door een man of vrouw gefouilleerd wilt worden

wat je nog vergeet.
een vrouw fouilleert kinderen, ongeacht geslacht.
 
Toch iets interessants geleerd.
Een man fouilleert een man
Een vrouw fouilleert een vrouw (wist k al)

maar staat er een transgender voor je moet je diegene netjes vragen of ze door een man of vrouw gefouilleerd wilt worden
En wat als je door een genderfluid gefouilleerd wilt worden?
 
Back
Naar boven