AndroidHealthClinic

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

  • Topic starter Harfst
  • Startdatum
  • Reacties 175K
  • Weergaven 6M
  • Volgers 1.251

Bezoekers in dit topic


  • Abdullah Mohammad woont samen met zijn gezin in de Syrische provincie Idlib, het laatste bolwerk van rebellen en jihadisten. De man maakt van de gruwelijke explosies een spel om zijn 3-jarige dochter Salwa te beschermen tegen een trauma. Zijn oplossing wanneer er een bom valt? Samen met het meisje luidkeels lachen, zo is te zien in een video.
    Maakt dat je dag goed?
     

    Abdullah Mohammad woont samen met zijn gezin in de Syrische provincie Idlib, het laatste bolwerk van rebellen en jihadisten. De man maakt van de gruwelijke explosies een spel om zijn 3-jarige dochter Salwa te beschermen tegen een trauma. Zijn oplossing wanneer er een bom valt? Samen met het meisje luidkeels lachen, zo is te zien in een video.

    Toen ik dat gisteren las had ik er vooral een rot gevoel bij
     
    Geen zorgen, "de rebellen" worden allemaal aan flarden geschoten. Salwa komt er heelhuids uit. :heart:
     
    Ijsvogel gespot onderweg naar werk.
    Nooit eerder een gezien.
    20200219_131424.jpg
    20200219_131720(0).jpg
     
    Wat super tof Fallingout
    Kan niet wachten tot het weer vroeg licht is in de ochtend en ik weer op de fiets naar het werk kan :cheer:
     
    Misschien iets voor jou Hill :trollface:
    Geen zadel never forget

    GBekijk bijlage 480806

    Wel super tof met die dingetjes in de wielen, die maken toch zo'n geluidje?

    /never forget idd. Ik heb nog altijd haat aan die teringjochies die mij inhaalden op de scooter en uitlachten, vervolgens afremden en me weer voorbij lieten gaan zodat ze een filmpje konden maken. :scold::emo:
     
    Wel super tof met die dingetjes in de wielen, die maken toch zo'n geluidje?

    /never forget idd. Ik heb nog altijd haat aan die teringjochies die mij inhaalden op de scooter en uitlachten, vervolgens afremden en me weer voorbij lieten gaan zodat ze een filmpje konden maken. :scold::emo:
    Staat het filmpje al op YouTube?
     
    Wel super tof met die dingetjes in de wielen, die maken toch zo'n geluidje?

    /never forget idd. Ik heb nog altijd haat aan die teringjochies die mij inhaalden op de scooter en uitlachten, vervolgens afremden en me weer voorbij lieten gaan zodat ze een filmpje konden maken. :scold::emo:
    Van die kraaltjes idd. Kaartje met wasknijper werkt ook :p
     
    Back
    Naar boven