- Waardering
- 4.939
- Lengte
- 1m83
- Massa
- 89kg
- Vetpercentage
- 14%
Maar Lets go, ik hoorde dat er wat spanning is tussen een vrouwelijk lid, haar bff en wat andere leden. Hoe voel jij je daarbij @GetBig XXL ?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Auwhoer eej manne ik ben zo in Heerlen hé
Doe hem ook maar een tik van mij.
Ik prik hem wel in die blubberpens van hem

Geen leuke grap

Echte mannen kunnen daar tegen. Beetje uitdelen en incasseren dat missen er veel op dit forum
Heb zelf een blubberpokkelEchte mannen kunnen daar tegen. Beetje uitdelen en incasseren dat missen er veel op dit forum
daarom zei ik dat (Als grapjuh)Echte mannen kunnen daar tegen. Beetje uitdelen en incasseren dat missen er veel op dit forum
En een dikke pens
Kan jij incasseren?Echte mannen kunnen daar tegen. Beetje uitdelen en incasseren dat missen er veel op dit forum
Echte mannen kunnen daar tegen. Beetje uitdelen en incasseren dat missen er veel op dit forum

@Saus Jij klaagt dus niet?
Weet ik schatje <3Heb zelf een blubberpokkeldaarom zei ik dat (Als grapjuh)
Beetje clen eten en dat is zo weer opgelost
Nee ik ben een onzekere arrogante f**got
Op Wie doel je nu? Deel de drama maar dit is een safe spaceIk heb wel eens het gevoel dat er best veel wordt geïncasseerd zo links en rechts...![]()
Op Wie doel je nu? Deel de drama maar dit is een safe space
Op Wie doel je nu? Deel de drama maar dit is een safe space

Ik heb er 2ja echt hè, altijd die toeschouwers op de zijlijn, elk balletje willen meepikken maar zelf geen ballen hebben om mee te spelen

Zo zijn ze!ja echt hè, altijd die toeschouwers op de zijlijn, elk balletje willen meepikken maar zelf geen ballen hebben om mee te spelen