Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik ga nu naar het werk ik kom zaterdag pas weer. Gedraag je he Toerk

Morgen lieve Camelus.
Nog steeds nuchter, neem vandaag ook niets mee naar het werk.
We gaan de kat niet bij de melk zetten.
Neem jij je screenshots mee naar het werk?
Oja, ik had vannacht nog gedroomd dat ik een ban van 4 uur had wegens vrouwonvriendelijk gedrag![]()
Ik heb weer wat bizarre inside information toegeschoven gekregen, zijn jullie klaar voor de volgende rel?
Moet ik het, ondanks de quotes nu, alsnog toelichten?Spieren heeft ie wel eh, die gast>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>
Ik dacht dat het obvious was wat ik bedoelde.Moet ik het, ondanks de quotes nu, alsnog toelichten?

Doen jullie een wedstrijdje? Jij blijft zolang als mogelijk van de fles af en @Camelus van zijn vrouw?
We weten allemaal wel wie de winnaar is zeker.Doen jullie een wedstrijdje? Jij blijft zolang als mogelijk van de fles af en @Camelus van zijn vrouw?
Graag, want ik snap er niks van.>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>
Ik dacht dat het obvious was wat ik bedoelde.Moet ik het, ondanks de quotes nu, alsnog toelichten?
Train toch liever in tanktop.@Spambod had zeker gelijk. Oversized kleding tijdens trainen is imo het beste
Nieuw squat record gelegd. 3x 90kg.
Everybody wants to be a bodybuilder but no one wants to lift heavy asssss weight.
Booooo