- Waardering
- 34.692
Veel plezier mafkees
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hee doe de groetjes aan Lulu van me als je wil!
Allicht maat zal.haar kutje voelen
Sorry man. Ik zeg het niet snel, maar voor carnaval ben ik te intelligent.Lekker carnavallen. Helaas wilde @euphorea niet mee
Het doet me best wel denken aan een voetbalstadion, een verzameling van mensen met een iq van rond de ~75, op elkaar geplakt als mieren en ze vertonen hetzelfde gedrag.Ervaring?Van je telefoon afblijven als je ver heen bent bruh
Het vreemde aan carnaval vind ik juist dat mensen uit alle lagen van de bevolking eraan meedoen. Zowel hoger- als lageropgeleiden; mensen die het hele jaar als nette, brave burgers leven, gaan zich opeens als een debiel gedragen met carnaval.Sorry man. Ik zeg het niet snel, maar voor carnaval ben ik te intelligent.
Heb er wel lekker gewerkt zegHet doet me best wel denken aan een voetbalstadion, een verzameling van mensen met een iq van rond de ~75, op elkaar geplakt als mieren en ze vertonen hetzelfde gedrag.
Die punt stoort mij.
Ja leuk toch ?Het vreemde aan carnaval vind ik juist dat mensen uit alle lagen van de bevolking eraan meedoen. Zowel hoger- als lageropgeleiden; mensen die het hele jaar als nette, brave burgers leven, gaan zich opeens als een debiel gedragen met carnaval.
Mij ook
Nee, kutfeest.
Lekker getraind, voel me erg goed. Lekker!
En straks een enorme ovenschaal nachos maken met kaas, kip “, paprika, ui, bonen, maïs. Doppen in homemade guacamole, Turkse yoghurt & adobe beans.
Klinkt heerlijk!Lekker getraind, voel me erg goed. Lekker!
En straks een enorme ovenschaal nachos maken met kaas, kip “, paprika, ui, bonen, maïs. Doppen in homemade guacamole, Turkse yoghurt & adobe beans.