AndroidHealthClinic

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

• #140.585
Zo lekker trainen met dit kutweer. Heb er zin in!

• #140.588
Lekker carnavallen. Helaas wilde @euphorea niet mee
Sorry man. Ik zeg het niet snel, maar voor carnaval ben ik te intelligent.

Heb er wel lekker gewerkt zeg :o Het doet me best wel denken aan een voetbalstadion, een verzameling van mensen met een iq van rond de ~75, op elkaar geplakt als mieren en ze vertonen hetzelfde gedrag.

• #140.590
Sorry man. Ik zeg het niet snel, maar voor carnaval ben ik te intelligent.

Heb er wel lekker gewerkt zeg :o Het doet me best wel denken aan een voetbalstadion, een verzameling van mensen met een iq van rond de ~75, op elkaar geplakt als mieren en ze vertonen hetzelfde gedrag.
Het vreemde aan carnaval vind ik juist dat mensen uit alle lagen van de bevolking eraan meedoen. Zowel hoger- als lageropgeleiden; mensen die het hele jaar als nette, brave burgers leven, gaan zich opeens als een debiel gedragen met carnaval.

• #140.592
Het vreemde aan carnaval vind ik juist dat mensen uit alle lagen van de bevolking eraan meedoen. Zowel hoger- als lageropgeleiden; mensen die het hele jaar als nette, brave burgers leven, gaan zich opeens als een debiel gedragen met carnaval.
Ja leuk toch ?

• #140.595
ff puur uurtjes wat kunstaas door sloten heen sleuren laters mannuh en dames

• Like
Waarderingen: BB_
  • #140.596

Yep zeker weten. Je moet niet gaan aaien en dan wachten tot ze terug slaan.
Gelijk vol die neus naar haar hersenpan sturen met je vuist.
En als ze eenmaal op de grond ligt je voeten helemaal tot moes trappen op die lelijke kop.

Raar, ik maak een spoiler en die doet het niet. Ik zie 'm wel als ik op bewerken druk.
Nou ja dit is de tekst van de spoiler. Of is dat ietsjes te agressief. Ik zit ook in mijn laatste weken van mijn prep hihihi.

• #140.597
Squat form komt langzaam terug. Best nog stijf in me linkerbeen.

• #140.598
Lekker getraind, voel me erg goed. Lekker!

En straks een enorme ovenschaal nachos maken met kaas, kip “, paprika, ui, bonen, maïs. Doppen in homemade guacamole, Turkse yoghurt & adobe beans.

Terug
Naar boven