Fitness Seller

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

• #140.721
@ Alle forumchicks
:peachy:
IMG_20200225_170059.jpg
M'n heupen zouden in no time om zeep zijn :o

• Wow
Waarderingen: BB_
  • #140.722
Ik volg gewoon een cursusje of 2 bij bret contreras.

• #140.723
  • #140.724
Wat me gelukkig maakte was de doorgaans nogal luidruchtige buurman die lekker was opgehoepelt naar carnaval...

Hij is inmiddels terug... gelijk takke herrie... ga denk een paar dubbles door zn raam knikkeren

• #140.730
  • #140.731
Nee ik heb het al 2 dagen warm maar geen andere corona verschijnselen. Toch maar even apotheek gegaan om dat ding te kopen. Stonden daar nog eens 2 chinezen lmoa. Ik zal mij de temperatuur hebben ingebeeld fzo.
Mijn vriend zegt dat je de temperatuur anaal moet meten.
Enige manier om zeker te zijn.

• #140.734
Tijdens benchen een onbekende gevraagd om te spotten, nadrukkelijk gevraagd of ie z'n handen niet in de buurt van de stang wil houden en pas iets mag doen als de stang terug omlaag gaat tijdens het pressen...

Hij ging met de handen op de rug staan tijdens het spotten :D Heb hem bedankt na het spotten en gevraagd of ik hem vaker mag vragen, hij is 1 van de weinigen die het begrijpt :pressing:

• #140.735
Tijdens benchen een onbekende gevraagd om te spotten, nadrukkelijk gevraagd of ie z'n handen niet in de buurt van de stang wil houden en pas iets mag doen als de stang terug omlaag gaat tijdens het pressen...

Hij ging met de handen op de rug staan tijdens het spotten :D Heb hem bedankt na het spotten en gevraagd of ik hem vaker mag vragen, hij is 1 van de weinigen die het begrijpt :pressing:
Heb je zijn whatsapp gevraagd na het gezamelijk douchen erna?

• #140.736

zo goed was ik niet hoor ,ik ben gewoon een sadist die hoopte dat je het niet ging volhouden

Terug
Naar boven