- Waardering
- 22.487
R.I.P. Misses Droefmoeder.Beetje apart dit, mijn moeder is 2 maanden geleden overleden.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
R.I.P. Misses Droefmoeder.Beetje apart dit, mijn moeder is 2 maanden geleden overleden.
Beetje apart dit, mijn moeder is 2 maanden geleden overleden.
ik pour ff wat pepsi max uit voor mama droef R.i.pBeetje apart dit, mijn moeder is 2 maanden geleden overleden.
ik vond het ook al apart om haar zo te horen op de begraafplaats
Wow heren, dit kan echt niet hoor!!1!
idd pepsi max is te duur om uit te pouren , het spijt me
Zo bijna op weg naar de sportschool. Lekker even trainen op mijn nieuwe schoenen. Blaren incoming!
Hee, begon je kaal te worden of pull je een wovanotje voor de looks? Pics? Krijg je nu minder likes op tinder?Na 6 jaar elke dag mn haar te doen en een half jaar niet eindelijk bijna alles eraf.
Kale koppen niet te stoppen![]()
Tot nu toe gaat het goed. Squats verkeerd zonder blaren
Ziek hoor kan je dat ook met 400?300 gesquat alleen vergeten de plates op de barbell te doen
Wel jammer dat ze voor jou koos wat jij moest eten.Die wou ik nog doen maar toen kwam mijn chickie die theoretisch gezien niet mijn chickie is mij ophalen in haar Range en toen gingen we sker sucuk eten.
Niet handig... Vast houden die stang, niet los laten.....
Er zit nog wat vorm in ookHee, begon je kaal te worden of pull je een wovanotje voor de looks? Pics? Krijg je nu minder likes op tinder?
buzzcut gewordenik vond het ook al apart om haar zo te horen op de begraafplaats
Wtf gasten, doe ff normaal.