MuscleMeat

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed? (10 bezoekers)

Mannen met leggings…

• Nee, dit is echt zoooooo 2019

Stemmen: 0 0,0%

• Totaal stemmers
    76

Users who are viewing this thread

MrDroeftoeter

Ripped Bodybuilder
Lid geworden
15 mrt 2018
Lengte
1m50
Massa
104kg
Vetpercentage
17%

dreamy1

Ripped Bodybuilder
Lid geworden
1 sep 2015
Lengte
1m75
8A31E41F-8338-4853-B3D7-85A9DB3876DF.jpeg
Morguh.

Zeenius

PeterBond.nl sponsored athlete
Elite Member
Lid geworden
21 mei 2014
Lengte
1m82
Massa
73kg
https://toofab.com/2020/03/02/youtuber-fills-bathtub-with-orbeez-destroys-neighborhood-sewage-system

TLDR: een jongen die orbeez in zn bad groter heeft laten maken en uiteindelijk wilde doorspoelen, wat resulteerde in het overstromen van die dingen in de wc en wasbak. probeerde het met een stofzuiger op te zuigen, ging de stofzuiger kapot :roflol: hele wijk had last van die orbeez. het doorspoelen met zout bij zn wasbak werkte totdat er poep uit zn wasbak kwam:roflol::roflol::roflol: omdat de hele wijk er last van kreeg ging de politie het onderzoeken

alles voor de YouTube Fame!

Sanca Saxon

Resurrected
Super Mod
Elite Member
+15 jaar member
Lid geworden
9 mei 2006
Lengte
1m78
Massa
106kg
Vetpercentage
1%
https://toofab.com/2020/03/02/youtuber-fills-bathtub-with-orbeez-destroys-neighborhood-sewage-system

TLDR: een jongen die orbeez in zn bad groter heeft laten maken en uiteindelijk wilde doorspoelen, wat resulteerde in het overstromen van die dingen in de wc en wasbak. probeerde het met een stofzuiger op te zuigen, ging de stofzuiger kapot :roflol: hele wijk had last van die orbeez. het doorspoelen met zout bij zn wasbak werkte totdat er poep uit zn wasbak kwam:roflol::roflol::roflol: omdat de hele wijk er last van kreeg ging de politie het onderzoeken

alles voor de YouTube Fame!
Wat is een orbeez?

Edit, artikel gelezen :roflol:

azerate

Freaky Bodybuilder
Lid geworden
21 okt 2017
Lengte
1m85
Massa
93kg
Vetpercentage
20%
loodgieter voor iedereen op zijn kosten

azerate

Freaky Bodybuilder
Lid geworden
21 okt 2017
Lengte
1m85
Massa
93kg
Vetpercentage
20%
mijn zoontje was gaan vissen zonder mijn weten , zijn spinhengel en vistasje was weg . loop naar buiten om te zien waar hij was : stond hij zelfstandig een snoekie te drillen en landen met een kieuwgreep . heb hem op zijn flikker gegeven en meteen ook een compliment gegeven voor het landen van de vis dmv de kieuw greep .en als beloning 3 dagen bank dienst met zijn jongste zusje

Androlivex

Cool Novice
Lid geworden
12 feb 2020
Lengte
1m76
Massa
80kg
Vetpercentage
9%
mijn zoontje was gaan vissen zonder mijn weten , zijn spinhengel en vistasje was weg . loop naar buiten om te zien waar hij was : stond hij zelfstandig een snoekie te drillen en landen met een kieuwgreep . heb hem op zijn flikker gegeven en meteen ook een compliment gegeven voor het landen van de vis dmv de kieuw greep .en als beloning 3 dagen bank dienst met zijn jongste zusje
Hahaha geweldig, wat is bank dienst?

azerate

Freaky Bodybuilder
Lid geworden
21 okt 2017
Lengte
1m85
Massa
93kg
Vetpercentage
20%
Hahaha geweldig, wat is bank dienst?
3 dagen met zijn zusje op de bank zitten terwijl zijn zusje hem voorleest uit whatever ze te pakken krijgt ( mijn dochtertje kan nog niet lezen en lult dus maar wat ) :p hij heeft daarbij ook een gezonde afkeer voor zijn zusje heheheh

Camelus

Massive Warrior
Elite Member
Challenge Winner
Lid geworden
6 jun 2015
Vrouwen die helemaal leip worden en daarna ineens in tranen uitbarsten :roflol: Vreemde wezens hoor.

Naar boven