MuscleMeat

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

  • Topic starter Harfst
  • Startdatum
  • Reacties 175K
  • Weergaven 6M
  • Volgers 1.251

Bezoekers in dit topic

  • Goeie resultaten? Wel eens in verdiept maar lijkt me echt zwaar kapotgaan.
    Op zich niet slecht. Het gaat sowieso altijd erg traag bij mij :emo:. Zit ongeveer terug op m'n gewicht van na 't cutten maar m'n kracht is niet terug mee achteruit gegaan, dus ik vind het oké.
    IMG_20200301_084131.jpg

    chart.png
     
    Laatst bewerkt:
    Dat klinkt als 1 maaltijd.
    Chapeau!
    At zowat elke dag hetzelfde uit gemak.
    Ochtend: yoghurt
    Middag: wat wokgroenten met veggiegyros
    Avond: seitan met broccoli
    Na 't trainen: proteïneshake

    Pretty much 1 "echte" maaltijd :emo:
     
    Laatst bewerkt:
    20 gram carbs en 20 gram vet per dag. :emo:
     
    Hoe zit dat eigenlijk in elkaar Kathlinoo ? Het is iets waar ik precies nog niet van heb gehoord.
     
    Krijg wat centjes terug van de Belastingdienst :)
     
    Hoe zit dat eigenlijk in elkaar Kathlinoo ? Het is iets waar ik precies nog niet van heb gehoord.
    Je moet het heel boek lezen voor de volledige info, maar het komt erop neer dat je zowat alles uit je dieet gooit buitenuit de eiwitten (+ wat supplementen).

     
    En hoe lang heb je dit gedaan ? 28 dagen ?Pff respect op weinig eten ook nog trainen
     
    Je moet het heel boek lezen voor de volledige info, maar het komt erop neer dat je zowat alles uit je dieet gooit buitenuit de eiwitten (+ wat supplementen).

    Ik denk dat mijn vriend me laat opnemen in de psychiatrie als ik daarmee afkom :roflol:.
     
    4 weken inderdaad. 3-4 keer trainen per week. Elke zondag wel een "refeed".
    Was die refeed met 'schone' voeding? Op 800-900 kcal per dag krijg je vrijwel zeker tekorten aan verschillende micronutriënten, dus die refeed moet echt wel spot on zijn wil je je gezondheid niet ondermijnen..
    Langer dan vier weken moet zoiets ook niet duren, het is echt ondervoeding in optima forma. VVM verlies lijkt mij ook onvermijdelijk
     
    Back
    Naar boven