MuscleMeat

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

• #141.321
Oneens, mijn main basic fit temple beschikt over 5 kwalitatieve power racks, deadlift platform, zowel bumper als giet gewicht schijven. Professionele dumbbells. 4 latpulldowns, incline, decline en flat benchpresses, 8 bankjes, eigelijk alles wat je maar kan wensen.
Heb hiervoor in 2 andere gyms getraind en die kwamen nog niet eens close.

Dat AH volk kom je overal tegen.
Klinkt nog steeds als een mega poep gym vol met weak ass Ali's die hun chest praktisch breken met de maximaal 30kg db's en daarna lekker hoog 60kg squaten op die mega gladde stangen zonder enige knurling. Nee mij zul je nooit zien in zo een gym.

• #141.322
Klinkt nog steeds als een mega poep gym vol met weak ass Ali's die hun chest praktisch breken met de maximaal 30kg db's en daarna lekker hoog 60kg squaten op die mega gladde stangen zonder enige knurling. Nee mij zul je nooit zien in zo een gym.
Wat is je max frontsquat dan? (5rep)

• #141.323
Wat maakt dumbbells professioneel?

• #141.326
Oneens, mijn main basic fit temple beschikt over 5 kwalitatieve power racks, deadlift platform, zowel bumper als giet gewicht schijven, 2 cable cross, professionele dumbbells tot +-50kg, 4 latpulldowns, incline, decline en flat benchpresses, 8 bankjes, eigelijk alles wat je maar kan wensen.
Heb hiervoor in 2 andere gyms getraind en die kwamen nog niet eens close.

Dat AH volk kom je overal tegen.
Dat is geen AH-volk, dat is Lidl-/Aldi-volk

• #141.329
Oke

• #141.333
panic.gif

• #141.335
Mijn Home Gym en atx 700 rack.

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven