Fitness Seller

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

• #141.301
  • #141.305
  • #141.308
Ze moesten je ontslaan.

Denkt er niemand na over de mensen die zulke shit echt nodig hebben?!
Het waren 2 mini doosjes en er zat misschien maar hooguit 6 per doos in. Ik nam er maar 4 mee

wij verstoppen een aantal achter omdat het toch 1 2 3 binnen 10 minuten op is door klanten. Ook bijvoorbeeld wc papier

• #141.309
Het is geen besluit, het overkomt je. ;) Maakt net uit, over een maandje ga ik weer cutten en dan ben ik in 3 maanden weer shredded. Vorige bulkfases was ik net zo dik en met 3 maanden cutten stond ik weer op 5%.
niet @Bert Het is niet , niet net . had beter verwacht van jou . smh

• #141.313
10x 300 kg Leg Press. :woot:

• #141.316
idd radiostilte can i get a confirm? over

• #141.319
Kan u die stelling beargumenteren?
Waarom vind jij het een shithole?
Klote gym die goede gyms met materialen eruit probeert te concurreren om straks de prijzen fors omhoog te knallen. Je hebt er klote materiaal en vooral gericht op Karin de huisvrouw en Ali de sixpack Marokkaan. Ik blijf ver weg van zulke begeleid wonen plekken.

• #141.320
Klote gym die goede gyms met materialen eruit probeert te concurreren om straks de prijzen fors omhoog te knallen. Je hebt er klote materiaal en vooral gericht op Karin de huisvrouw en Ali de sixpack Marokkaan. Ik blijf ver weg van zulke begeleid wonen plekken.

Oneens, mijn main basic fit temple beschikt over 5 kwalitatieve power racks, deadlift platform, zowel bumper als giet gewicht schijven, 2 cable cross, professionele dumbbells tot +-50kg, 4 latpulldowns, incline, decline en flat benchpresses, 8 bankjes, eigelijk alles wat je maar kan wensen.
Heb hiervoor in 2 andere gyms getraind en die kwamen nog niet eens close.

Dat AH volk kom je overal tegen.

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven