XXL Nutrition

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

Maandag intake gesprek voor school, nooit verwacht dat ik blij zou zijn om ooit weer naar school te gaan :)

niets

:trollface:

Nieuwe webbrowser geinstalleerd op mijn mobiel. Kon eerst heel veel dingen niet doen via me mobiel maar nu wel:D. Gif bestandjes pakt hij nu ook en hij laad nog sneller ook.

Tijdens het trainen van de shoulders een telnmr van een blonde chick gescoord.. had slechter kunnen gaan.

M'n ex die wat te eten langsbracht en m'n bed verschoond heeft.
Too sweet.

Mijn dag werd goed gemaakt door de weegschaal! 99,3kg, zwaarste wat ik ooit heb gewogen! (daarvoor was 98,6 hoogste). :D:D:D

Dat ik vanavond heb besloten dat ik ga Backpacken in Australie :) .. O Yeah

Nice. Ben van plan om de (hele) wereld rond te fietsen/rijden. Alleen met trainen word dat een probleem. Daar al wat op gevonden?

Ik ga maar 3 maand denk ik :) Daarvoor kan ik wel een gym vinden.. ;) En anders neem ik m'n ab pro mee :) Voor de harde buikspieren... en natuurlijk speeltuinen genoeg, waar ik lekker m'n spieren kan trainen :)

Ik ga maar 3 maand denk ik :) Daarvoor kan ik wel een gym vinden.. ;) En anders neem ik m'n ab pro mee :) Voor de harde buikspieren... en natuurlijk speeltuinen genoeg, waar ik lekker m'n spieren kan trainen :)
Zit je dan niet telkens ergens anders? Ah tuurlijk, je hebt gelijk. Ik neem gewoon een pot whey mee, dan word ik echt een beeesstt :D

Gewoon goed eten :)

voel me vandaag weer stukken beter :) eens kijken hoe het met het eten gaat

Terug
Naar boven