MuscleMeat

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

Lekker getraind

Zonet in de gym: jonge die ik ken, zegt: Ik moet van de dokter stoppen met sporten, anders word ik te breed :lol: Ik had 't niet meer ... :) O yeah ..

Lekker getrained, en de dag kan alleen maar beter worden!

Nu op naar de Subway in Doetinchem :) lekker broodje eten.. Chicken :trollface: jelly?

Sat 23 Jul 2011 05:16 Lijpehond Mensen die op jou mirin-en zitten in een rolstoel, en zijn alleen jelly omdat jij kan lopen. Je moet ook niet zo boos zijn dat je denkbeeldige vriendin niet op kwam dagen, ze vond je te lelijk, net zoals jij jezelf te lelijk vindt, worstenbroodje.

Kreeg ik als karma

Laatst bewerkt:
alpha flame.

Ja ik was wel onder de indruk al zeg ik het zelf

worstenbroodje

stiekem vind ik 't wel geinig dat je gister met uitgaan en veel alcoloh ongeveer 200gr spiermassa heb verbrand ruud, das net zoveel vlees als het kipfilet die nu eet man, zal aan je denken

Naar de kapper geweest en... Kheb me swagg on...

offtopic: Iemand nog interresante boeken gelezen die je me kan aanraden? Over bodybuilding, training, voeding?

stiekem vind ik 't wel geinig dat je gister met uitgaan en veel alcoloh ongeveer 200gr spiermassa heb verbrand ruud, das net zoveel vlees als het kipfilet die nu eet man, zal aan je denken

wat je niet hebt, kun je niet kwijtraken;)

Toch maar geen broodje gehaald @ subway... een lekker broodje bij Ben Melgers, met Kip/Uien/Tomaten :)

hoezo al die stoelen in de lucht?

deltoids trainen

Terug
Naar boven