XXL Nutrition

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed? (16 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

  • ZmV9Xk6s.jpeg
     
    Vandaag voor de eerste keer in mijn leven wezen zeevissen in Nederland, aan de noordpier bij IJmuiden (bij Wijk aan zee).


    Kwas met een vriend van mij en ik had na 30 mins al beet, een flinke schar van 35 cm! Enige vangst van de dag :D.

    Bekijk bijlage 486522
    Hij haalde mijn vis eraf terwijl ik een foto maakte. Ik ben niet zo skinny :roflol:

    Bekijk bijlage 486523
    Mooi beestje.

    Bekijk bijlage 486524
    Verre van mijn mooiste schoonmaakbeurt, maar opzich best netjes voor mijn 1e keer schar en na een halve fles whiskey :D.

    Morgen gaat ie de pan in. Foto's zal ik plaatsen in het 'post je maaltijden' topic.


    Ps. Kheb schar maar een paar keer gegeten in mijn leven en ondanks dat ik vrijwel alles lust, vind ik schar tamelijk smerig. Heeft iemand een lekker receptje?
    Dat is ook knap lullig zeg. Lust je bijna alles, vis je net een vis uit zee die je tamelijk vies vindt :(
     
    Ik heb net een kleine 11km gelopen op mijn nuchtere maag. Lekker weertje hier aan de zee en vooral nog geen volk op de baan 👌🏻 Nu wat trainen en mijn dag is goed. Heel goed zelf ☀️
     
    yasmine en RonnReeves, doe het forum een plezier en zet elkaar op negeer.
    Kunnen we geen speciale plek voor Yasmine maken waar die elke dag zijn dagboek kan updaten en automatisch bot gegenereerde opmerkingen heeft over hoe geweldig die niet is? Is een win-win situatie.
     
    Kunnen we geen speciale plek voor Yasmine maken waar die elke dag zijn dagboek kan updaten en automatisch bot gegenereerde opmerkingen heeft over hoe geweldig die niet is? Is een win-win situatie.
    Lees eens de titel van het topic...
     
    Back
    Naar boven