AndroidHealthClinic

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

• #142.421
Om het drama van gisteren af te sluiten het antwoord op mijn mail over mijn beoordeling was dat hij zijn eind beoordeling over mij verkeerd had ingevuld en dat het aangepast gaat worden naar voldoet aan de verwachtingen.

Maar soms heb ik het ook wel te doen met mijn leidinggevende, hij komt van een andere afdeling, heeft geen chemische achtergrond en dit is zijn eerste leidinggevende positie. Hij geeft leiding aan 20 man, waarvan 4 uitzendkrachten, die zijn sowieso niet te kritisch, en met de overige 16 man kan hij het best lasting hebben. Schetsend aan de hand van een paar personages die iedereen hier wel kent bestaat de groep zo'n beetje uit: ik zegt de gek, Bert, azerate, apfelstrudel, chrisk, De Gezonde Roker, Schwarzeneggertje en dan hebben we nog een vieze nicht , een hysterisch wijf en een stuk of 7 betrekkelijk normale mensen. Ga er maar aan staan.

Een van je collega´s doet ook hammer curls met dumbbells van 40kg?

• #142.424
Om het drama van gisteren af te sluiten het antwoord op mijn mail over mijn beoordeling was dat hij zijn eind beoordeling over mij verkeerd had ingevuld en dat het aangepast gaat worden naar voldoet aan de verwachtingen.

Maar soms heb ik het ook wel te doen met mijn leidinggevende, hij komt van een andere afdeling, heeft geen chemische achtergrond en dit is zijn eerste leidinggevende positie. Hij geeft leiding aan 20 man, waarvan 4 uitzendkrachten, die zijn sowieso niet te kritisch, en met de overige 16 man kan hij het best lasting hebben. Schetsend aan de hand van een paar personages die iedereen hier wel kent bestaat de groep zo'n beetje uit: ik zegt de gek, Bert, azerate, apfelstrudel, chrisk, De Gezonde Roker, Schwarzeneggertje en dan hebben we nog een vieze nicht , een hysterisch wijf en een stuk of 7 betrekkelijk normale mensen. Ga er maar aan staan.
Ik denk dat jij je nog weleens kan in vergissen in wat voor types lastig zijn. Ik snap je punt wel, ik heb leiding moeten geven aan 38 man. Meestal zijn er een paar een issue, de meerderheid niet. Op de werkvloer lopen heel wat lastigere types rond.

Maar nu krijg je dus een positieve beoordeling zonder verbeterpunten en ben je tevreden?

Laatst bewerkt:
  • #142.425
Het grote verbeterpunt is dat ik moet werken aan mijn communicatie. De boodschap is vaak goed, maar ik breng het verkeerd, dat had hij al gezegd tijdens ons gesprek. Mijn antwoord was dat het ook weleens aan de toehoorder kon liggen. :D

Ik snap het wel, maar ons werk de groepsamenstelling en de mate waarin je alleen werkt zorgt er nou niet echt voor dat er (veel) sociale empathische mensen rondlopen. De paar die we hadden zijn vertrokken en dan niet eens door de directe collega’s maar voornamelijk omdat ze er niet tegen konden zo veel alleen te zijn.

• #142.426
Straks maar weer eens buiten koken.
8BBA7916-AF9D-4D35-9C35-6F66E07A4E97.jpeg

• #142.427
1) het feit dat mijn vrouw superblij was met het hondje (want het was een verrassing en was het dus afwachten)
2) het feit dat mijn dochtertje super blij is.
3) Rogue echo bumpers 2 x 25 kilo ontvangen. Mooi.
4) barbell en schijven verkocht voor 200 euro. De koper was onderweg naar mijn huis toen ik een bod van 280 euro kreeg. Maar een deal is een deal. Dus ben eigenlijk wel 80 euro misgelopen.

• #142.428
1) het feit dat mijn vrouw superblij was met het hondje (want het was een verrassing en was het dus afwachten)
4) barbell en schijven verkocht voor 200 euro. De koper was onderweg naar mijn huis toen ik een bod van 280 euro kreeg. Maar een deal is een deal. Dus ben eigenlijk wel 80 euro misgelopen.
Eerlijk van je! Mooi 👌🏻

• #142.429
De koper was onderweg naar mijn huis toen ik een bod van 280 euro kreeg

na het ophalen of ontvangen van een pakketje doe ik vaak onder een andere naam het bod sterk verhogen,

zijn er altijd wel een paar bij die zich dan kut gaan voelen

• #142.430
Zoveel geluk kan ook alleen jij maar hebben.

• #142.433

1. Dikke fail.

• #142.434
Vandaag voor de eerste keer in mijn leven wezen zeevissen in Nederland, aan de noordpier bij IJmuiden (bij Wijk aan zee).

Kwas met een vriend van mij en ik had na 30 mins al beet, een flinke schar van 35 cm! Enige vangst van de dag :D.

20200407_135944.jpg

Hij haalde mijn vis eraf terwijl ik een foto maakte. Ik ben niet zo skinny :roflol:

20200407_140347.jpg

Mooi beestje.

20200407_210743.jpg

Verre van mijn mooiste schoonmaakbeurt, maar opzich best netjes voor mijn 1e keer schar en na een halve fles whiskey :D.

Morgen gaat ie de pan in. Foto's zal ik plaatsen in het 'post je maaltijden' topic.

Ps. Kheb schar maar een paar keer gegeten in mijn leven en ondanks dat ik vrijwel alles lust, vind ik schar tamelijk smerig. Heeft iemand een lekker receptje?

• #142.437
Gewoon even jullie allemaal een fijne zonnige dag wensen.
Mijn alfa lieverdjes en beta kapoentjes.

Xje

Terug
Naar boven