XXL Nutrition

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

• #142.561
Het is gauw Misses Pumper haar verjaardag.
Er was nochtans een leuk cadeau voorzien, maar vanwege de Corona maatregelen gaat dit niet door.

Dus enkele kleine attenties voorzien alsook het leveren van een bosje bloemen.
Met dit kaartje eraan:

Gefeliciteerd met je verjaardag popje!
Elke verjaardag is anders, deze gaan we zeker niet gauw vergeten.
Geniet van dit boeket bloemen en zorg gewoon dat het eten vanavond weer klaarstaat zoals gewoonte.
Stofzuigen mag ook morgen gebeuren.
Veel liefs,

Je echte man.

1586764182509.png

• #142.569
Ik merk nu ik op dit forum zit dat jullie alleen maar kunnen oordelen zonder dat jullie me echt kennen.
Ik vraag hier om advies niet om een oordeel. En ja blijkbaar ben ik een zwakke trol anders zit ik toch niet op dit forum om advies te vragen?

Beetje flauwe reactie Samantha. Ik kon mij deze post van jou, van 22 maart ook nog herinneren, daarom vond ik jouw vraag en het bejaarden cardio toestel een beetje vreemd.
Als jij je je lichaam had gekend voordat je begon te kuren, had jij je eigen vragen kunnen beantwoorden. Ik weet natuurlijk niet waarom je gekuurd hebt, en wie jou daarin bij stond.
Is dat geen mogelijkheid meer ?

Want nu gaat het heel moeilijk worden om er fatsoenlijk uit te zien zónder gear. Naturel is zo veel moelijker, en het komt allemaal zo veel preciezer.
Met gear, kun je iets te weinig eten, je hersteld toch wel, iets te veel eten los je dan toch op met T3 etc.
Zoek een goede dealer, en stop met het harde werken, want jij hebt waarschijnlijk niet wat je hiervoor nodig hebt.

Of zoek het zelf uit en heb er een leven lang plezier van. < die zou ik kiezen :thumb: Succes !

• #142.570
Belachelijk, prima topic's dicht gooien

Terug
Naar boven