MuscleMeat

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

Bezoekers in dit topic

Nieuwe poll toegevoegd 😏
 
Corona is treating me well, Quarantine gains
Same here. Maandag is het mooie liedje helaas gedaan en moet ik terug werken :bang:

FB_IMG_1588938040802.jpg
 
Same here. Maandag is het mooie liedje helaas gedaan en moet ik terug werken :bang:
Ik ben blij dat ik gewoon naar werk kan. Maar buiten werk is er weinig te doen dus train ik 6x per week, vreet me vol. Meteen maar ff dosering omhoog gedaan en bulk ik me goed de massa aan mijn lijf.
 
Ipv te stoppen met AAS maar besloten om alles op te maken en nu zit ik aan 1gram per week. Nooit gedacht dat het zover zou komen met me.
Verder een meid die interesse toont in me. Dat is altijd goed :o ben al in de 30, wordt eens tijd voor kinderen.
 
Ipv te stoppen met AAS maar besloten om alles op te maken en nu zit ik aan 1gram per week. Nooit gedacht dat het zover zou komen met me.
Verder een meid die interesse toont in me. Dat is altijd goed :o ben al in de 30, wordt eens tijd voor kinderen.
1 gram tren ?
 
Leuk kleinigheidje van mams gekregen, mooi voor als ik mijn fitleef ooit weer op kan pakken. Schijnt best een accuraat toestelletje te zijn. Honor band 5 om met m'n huawei tel te koppelen.
15889658509018770643604733946168.jpg
 
Ipv te stoppen met AAS maar besloten om alles op te maken en nu zit ik aan 1gram per week. Nooit gedacht dat het zover zou komen met me.
Verder een meid die interesse toont in me. Dat is altijd goed :o ben al in de 30, wordt eens tijd voor kinderen.
1m88, 92kg en 18%.
Hoogtijd om jouw stats eens up-to-date te zetten.
 
Ipv te stoppen met AAS maar besloten om alles op te maken en nu zit ik aan 1gram per week. Nooit gedacht dat het zover zou komen met me.
Verder een meid die interesse toont in me. Dat is altijd goed :o ben al in de 30, wordt eens tijd voor kinderen.
Zal ze leuk vinden, een man zonder libido in de beginfase van een relatie.
 
Hoe gaat het nog met je moeder?
Gaat goed, voor het eerst in maanden weer gezien. Eind 40, geen onderliggende aandoeningen, kleine risico. Helaas kwamen wel de woorden Bill, Gates en vaccinatie uit haar mond. Ze heeft teveel op de duistere kant van FaceBook gekeken.
 
Gaat goed, voor het eerst in maanden weer gezien. Eind 40, geen onderliggende aandoeningen, kleine risico. Helaas kwamen wel de woorden Bill, Gates en vaccinatie uit haar mond. Ze heeft teveel op de duistere kant van FaceBook gekeken.
Facebook maakt de mensen sowieso gek.
 
Back
Naar boven