MuscleMeat

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

• #143.262
Mijn vader zei altijd, zolang je geld van ze krijgt sta nog steeds aan de verkeerde kant van de lijn....

Niet helemaal akkoord...
Toen ik nog studeerde, al samenwoonde met mijn vriend en we leefden van 1 inkomen moesten we 2500+ betalen.
Dus ik vind deze kant van de lijn wel prima zo ;).

• #143.263
Congratz voor alle moeders hier :heart:
1589102577312.png

• #143.264
Niet helemaal akkoord...
Toen ik nog studeerde, al samenwoonde met mijn vriend en we leefden van 1 inkomen moesten we 2500+ betalen.
Dus ik vind deze kant van de lijn wel prima zo ;).

Dan zit jullie systeem wellicht anders in elkaar dan bij ons...

• #143.267
  • #143.272
  • #143.274
ik weet het zeker denk ik

• #143.275
Sinds ik sinds woensdag weet dat ik besmet ben met het Covid 19 virus is het leven nog aangenamer geworden. Eten op bed...binge watching westworld....slapen wanneer ik wil...

• #143.277
Sinds ik sinds woensdag weet dat ik besmet ben met het Covid 19 virus is het leven nog aangenamer geworden. Eten op bed...binge watching westworld....slapen wanneer ik wil...
De volgende 2 weken niet meer inloggen aub.
Gewoon voor de zekerheid.

• #143.278
“Als je warm water drinkt Verlies je vet” :roflol:

• #143.279
Een collega vanmij had ook corona opgelopen. Hij had zware koorts maar na 3 dagen voelde hij zich iets beter en op die dag werd hij gebelt en was hij positief verklaard maar voor hem leek het op een normale koorts dus zijn reactie was nogal krom. Hij had blijkbaar een goede weerstand en kwam ie na 4 weken weer werken

Terug
Naar boven