Fitness Seller

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

• #143.421
Veel plezier samen :rolleyes: En denk eraan, betaal de rekening, hou de deur van de auto open voor haar, wordt niet dronken, eet netjes en bedank haar voor de avond en sluit af met één kus op de wang, daarna ook ff diep in haar ogen kijken en gedag zeggen. Komt goed ouwe!
Wil jij mijn fluisteraar worden?

• #143.422
Veel plezier samen :rolleyes: En denk eraan, betaal de rekening, hou de deur van de auto open voor haar, wordt niet dronken, eet netjes en bedank haar voor de avond en sluit af met één kus op de wang, daarna ook ff diep in haar ogen kijken en gedag zeggen. Komt goed ouwe!
Dat advise had ik 20 jaar geleden moeten krijgen.

• #143.424
Op de eerste date met mijn huidige vrouw ben ik nuchter gebleven. Nu ik graaf in mijn geheugen was dat denk ik ook de eerste keer dat ik nuchter ben gebleven op een eerste date. :D

• #143.425
Al 100 piketten gezaagd en de 10 vingers zitten er nog allemaal aan :D

20200515_114525.jpg

Aftellen naar het 1ste echte weekend sinds 3 maanden

20200515_095152.jpg

• #143.427
Vergeet ook die rozen niet.

• #143.429
Mtb van moeders voorzien van gladde bandjes, platform pedalen en een racecassette. Eens kijken of we morgen wat km’s kunnen maken.

A81E5803-A25C-42C1-A9E0-BB6FBB628464.jpeg

• #143.431
Iemand die mij aanraad om bodyweight squats te doen om geen kracht te verliezen “want zo lang je de spier gebruikt blijft hij even groot”

• #143.436
Mail van het zwembad, 2 juni mag ik weer !!!!
Moet wel reserveren en beperkt aantal plekken maar het gaat om het idee.
Hoera !!!!! Daar zijn mijn heup en knie blij mee, wel beweging, minder belasting.Bekijk bijlage 491256
Nederland toch? Lijkt mij niet optimaal gezien je functie in de mantelzorg. Ik vermijd zoveel mogelijk contact met vreemden uit schrik om het virus onbewust mee te brengen naar iemand die kwetsbaarder is. Een zwembad is op zich zal een broeihaard van bacteriën, schimmels,... Het verbaast me dat dit al toegelaten wordt, en een gym dan niet bvb.

• #143.437
.

Laatst bewerkt:
  • #143.438
weinig dingen die zo vies zijn als een zwembad (en ja als voormalig badmeester kan ik dit objectief beoordelen)

vooral de dameskleedhokjes en dames wc's ,denk b.v aan gebruikte tampons op de grond,

vrouwen zijn echt vieze dieren ,dat heb ik daar wel geleerd wollah,

vetten ,vastgekoekt aan de waterrand ,

9/10 mensen die ongewassen meteen vanuit bed het water in springen,

plassen,poepen en neus snuiten in het water

en ik zal maar zwijgen over wat er aan het eind van de dag voor viezigheid op de vloer ligt

maar goed ,het chloor zal wel veel bacteriën doden

Laatst bewerkt:
  • #143.439
weinig dingen die zo vies zijn als een zwembad (en ja als voormalig badmeester kan ik dit objectief beoordelen)

vooral de dameskleedhokjes en dames wc's ,denk b.v aan gebruikte tampons op de grond,

vrouwen zijn echt vieze dieren ,dat heb ik daar wel geleerd wollah,

vetten ,vastgekoekt aan de waterrand ,

9/10 mensen die ongewassen meteen vanuit bed het water in springen,

plassen,poepen en neus snuiten in het water

en ik zal maar zwijgen over wat er aan het eind van de dag voor viezigheid op de vloer ligt

maar goed ,het chloor zal wel veel bacteriën doden
9.8 van de mens verzorgd zich zwz niet ookal denken ze dat. 1X per 2dagen douchen bv.

Terug
Naar boven