MuscleMeat

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

• #143.382
Ligt eraan wat je ervoor biedt :eyebrow: .
En ik moet nog kunnen bestellen ook natuurlijk :p.
Was maar een grapje, voor mij is Rochefort redelijk gelijk en die kan ik bij de lokale supermarkt voor een normale prijs halen. Zou ik in de buurt van Westvleteren wonen, dan zou ik het denk ik weleens halen.

• #143.383
Was maar een grapje, voor mij is Rochefort redelijk gelijk en die kan ik bij de lokale supermarkt voor een normale prijs halen. Zou ik in de buurt van Westvleteren wonen, dan zou ik het denk ik weleens halen.

Sint-Bernardus Watou wordt o.b.v. hetzelfde recept gebrouwen, én met het originele gist van de trappist van West-Vleteren (is dus eigenlijk authentieker).
Zeker ook een aanrader :).

Ja, het is dat het maar op 7km rijden is van hier hoor... En omdat vrienden er vaak naar vragen, dan is het toch leuk om in huis te hebben.

• #143.384
Dagje vrij vandaag, voor het vakantiegevoel boerderijzuivel gehaald, de aardbei yoghurt is voor manlief, de kwark voor mij.
image.jpg

• #143.385

@Mentat Heeft waarschijnlijk wel echt interesse :p.

• #143.387
Sint-Bernardus Watou wordt o.b.v. hetzelfde recept gebrouwen, én met het originele gist van de trappist van West-Vleteren (is dus eigenlijk authentieker).
Zeker ook een aanrader :).

Ja, het is dat het maar op 7km rijden is van hier hoor... En omdat vrienden er vaak naar vragen, dan is het toch leuk om in huis te hebben.
Dat is een triple? Daar houd ik niet echt van doe mij maar een dubbel of quadrupel.

• #143.389
Ik ken het en googelen naar Watou leverde Triple op. Dan nog moet ik (helaas) toegeven dat ik Rochefort 8 denk ik het allerlekkerst vind.

• Like
Waarderingen: Bubs
  • #143.390
Vakantiegeld binnen. Belastingdienst hooked it up special tarief for u my friend 49% god***domme. Hou bijna niets over :grumble:

• #143.391
Zeer grote problemen in de fabriek waardoor alles stil ligt en ik zo goed als geen standaard werk heb. Elk uur heb ik nu 5-10 minuten iets te doen en dan is het weer wachten op de uitslag. Maar zonder onze analyses kunnen ze het probleem nooit vinden, dus dit soort momenten laat zien hoe belangrijk onze aanwezigheid is.

• Like
Waarderingen: Bubs
  • #143.394
.

Laatst bewerkt:
  • #143.395
T is maar hoe je het bekijkt, hij sport niet, eet lekkerder en meer dan mij, kantoorbaan normaal figuur, niet gespierd naar ook geen overgewicht.
Ik ben jarenlang te zwaar geweest, sport me nu suf, eet gezond, maar ben nog niet waar ik wezen moet.
Kortom het ontloopt elkaar niet veel
Het komt goed met jou Letty! je eetpatroon is perfect, en daarbij lekker bewegen
Ben je tevreden? De reis is belangrijker dan de bestemming, geniet van jou reis!! je weet dat het goed komt :)

• #143.397
  • #143.399
Dat is lief gezegd !!
Wisselt per dag of ik tevreden ben met mijn lijf., de ene dag vol zelfvertrouwen en dan ben ik meer dan tevreden en een week later baal ik als ik in de spiegel kijk ( zal iets met vrouwelijke hormonen te maken hebben )
Deze week is een goede week. Ik pas in maatje Bekijk bijlage 491027s. Altijd goed
We hebben allemaal die mixed emotions, en soms zijn we ongeduldig, denk dan aan waar je vandaan komt en waar je nu staat, dat is een wereld van verschil, geen sprint maar een marathon weet je nog?
Mooi hoor dat setje!, als beloning voor het harde werk. Geef nooit op!! :cheer:

• #143.400
Zaterdagmorgen een lunch afspraak van een meisje uit mijn buurt die ik dus 50jaar niet meer heb gezien :heart:

Terug
Naar boven