- Waardering
- 28.776
- Lengte
- 1m57
Ligt eraan wat je ervoor biedt
.En ik moet nog kunnen bestellen ook natuurlijk
.Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
.
.Was maar een grapje, voor mij is Rochefort redelijk gelijk en die kan ik bij de lokale supermarkt voor een normale prijs halen. Zou ik in de buurt van Westvleteren wonen, dan zou ik het denk ik weleens halen.Ligt eraan wat je ervoor biedt.
En ik moet nog kunnen bestellen ook natuurlijk.
Was maar een grapje, voor mij is Rochefort redelijk gelijk en die kan ik bij de lokale supermarkt voor een normale prijs halen. Zou ik in de buurt van Westvleteren wonen, dan zou ik het denk ik weleens halen.
.Was maar een grapje, voor mij is Rochefort redelijk gelijk en die kan ik bij de lokale supermarkt voor een normale prijs halen. Zou ik in de buurt van Westvleteren wonen, dan zou ik het denk ik weleens halen.
.Dagje vrij vandaag, voor het vakantiegevoel boerderijzuivel gehaald, de aardbei yoghurt is voor manlief, de kwark voor mij.![]()
Dat is een triple? Daar houd ik niet echt van doe mij maar een dubbel of quadrupel.Sint-Bernardus Watou wordt o.b.v. hetzelfde recept gebrouwen, én met het originele gist van de trappist van West-Vleteren (is dus eigenlijk authentieker).
Zeker ook een aanrader.
Ja, het is dat het maar op 7km rijden is van hier hoor... En omdat vrienden er vaak naar vragen, dan is het toch leuk om in huis te hebben.
Dat is een triple? Daar houd ik niet echt van doe mij maar een dubbel of quadrupel.
.Het komt goed met jou Letty! je eetpatroon is perfect, en daarbij lekker bewegenT is maar hoe je het bekijkt, hij sport niet, eet lekkerder en meer dan mij, kantoorbaan normaal figuur, niet gespierd naar ook geen overgewicht.
Ik ben jarenlang te zwaar geweest, sport me nu suf, eet gezond, maar ben nog niet waar ik wezen moet.
Kortom het ontloopt elkaar niet veel

Dat ik eindelijk weer bij mijn eigen kapper terecht kon en niet stiekem in een schuur geknipt moet worden door een louche Turk.

We hebben allemaal die mixed emotions, en soms zijn we ongeduldig, denk dan aan waar je vandaan komt en waar je nu staat, dat is een wereld van verschil, geen sprint maar een marathon weet je nog?Dat is lief gezegd !!
Wisselt per dag of ik tevreden ben met mijn lijf., de ene dag vol zelfvertrouwen en dan ben ik meer dan tevreden en een week later baal ik als ik in de spiegel kijk ( zal iets met vrouwelijke hormonen te maken hebben )
Deze week is een goede week. Ik pas in maatje Bekijk bijlage 491027s. Altijd goed