Fitness Seller

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

  • Topic starter Harfst
  • Startdatum
  • Reacties 175K
  • Weergaven 6M
  • Volgers 1.252

Bezoekers in dit topic

  • Echt top poll deze keer!!

    Ik wil eigen twee antwoorden aanvinken. :(

    Eerst schraap ik hem zo schoon mogelijk met de lepel. De laatste beetje lik ik eraf. Maar 50% van alle gevallen trek ik hem eerst stuk voordat ik dit ritueel tot uitvoering kan brengen. True story..

    Ik heb zo'n collega die dus ontzettend veel kwark aan het folie en in het bakje laat zitten als ze ''klaar'' is. En vervolgens tracked ze macro's. Ik zei laatst nog, zo werkt dat natuurlijk niet, een deel gooi je weg. Domme kut.
    Er zijn nu meerdere stemmen mogelijk
     
    ik laat het folietje een dagje buiten liggen in de zon zodat het lekker krokant is tegen de volgende dag en dan schraap ik de krokantste kantjes af met een mesje en de stukjes die krokanter kunnen laat ik nog een dagje zonnen.
     
    ik laat het folietje een dagje buiten liggen in de zon zodat het lekker krokant is tegen de volgende dag en dan schraap ik de krokantste kantjes af met een mesje en de stukjes die krokanter kunnen laat ik nog een dagje zonnen.

    Die gekke Belgies ook
     
    ik laat het folietje een dagje buiten liggen in de zon zodat het lekker krokant is tegen de volgende dag en dan schraap ik de krokantste kantjes af met een mesje en de stukjes die krokanter kunnen laat ik nog een dagje zonnen.
    Het gaat over kwark niet over natte pep
     
    Heel af en toe gaat het flawless en hangt er niets op de folie, dat zijn mooie momenten in het leven.
     
    Ik eet geen kwark
     
    Likken godverdomme!

    giphy.gif
     
    Heel af en toe gaat het flawless en hangt er niets op de folie, dat zijn mooie momenten in het leven.
    Hoe lik jij zo'n folietje af zonder dat de kwark in je baard terecht komt? En als dat gebeurt, kun je daarvan dan eens een foto posten? Ik vraag dit voor een vriend.
     
    The Bachelorette met Gaby Blaaser. Wat een heerlijke bullshit tv :D
     
    Hoe lik jij zo'n folietje af zonder dat de kwark in je baard terecht komt? En als dat gebeurt, kun je daarvan dan eens een foto posten? Ik vraag dit voor een vriend.
    Baard afscheren
     
    Back
    Naar boven