XXL Nutrition

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed? (3 bezoekers)

Mannen met leggings…

• Nee, dit is echt zoooooo 2019

Stemmen: 0 0,0%

• Totaal stemmers
    74

Users who are viewing this thread

Bubs

Huge Freak
Lid geworden
31 mei 2012
Lengte
1m57
Massa
50kg
Nog een vierde reservatie bij gedaan voor de gym op zaterdag :engel: .
Stond daarnet nog niet open, mailtje gestuurd met de vraag of ze misschien niet zouden openen op zaterdag.
Bleek een foutje te zijn, dus onmiddellijk gereserveerd zodra ik antwoord had :p.
Vier keer gym dus volgende week :grinny::grinny:.

Bosco55555

Colossal Veteran
Lid geworden
18 dec 2012
Lengte
1m71
Massa
78kg
Vetpercentage
12%
Stond daarnet nog niet open, mailtje gestuurd met de vraag of ze misschien niet zouden openen op zaterdag.
Bleek een foutje te zijn, dus onmiddellijk gereserveerd zodra ik antwoord had :p.
begin maar vast te eten haha geintje hé Bubsie, kan je wel hebben :grinny::grinny:

Leonfr

Advanced Bodybuilder
+10 jaar member
Lid geworden
28 apr 2009
Lengte
1m83
Massa
80kg
Vetpercentage
12%

heb je geluk, hier was het Max twee keer per week, nu het minder druk is dan gebleken mag je drie keer :)

Japio

Semi-amateur
Elite Member
+10 jaar member
Lid geworden
9 jul 2009
20200605_125337.jpg

De Aanhouder Wint

Dutch Bodybuilder
Elite Member
Lid geworden
29 nov 2019
Lengte
1m68
Massa
69kg
Vetpercentage
17%
IMG_4296.JPG

Loop de plaatselijke Jumbo binnen en zie dat net de koeling met het bijna over datum spul bijgevuld word. Pak eerst een trosje bananen en kijk even snel in de koeling. Hey roerbakgroente voor 50 eurocent per zak, das mooi zeg. 6 zakken meegenomen, 2.5 kg samen. Liep blij de winkel uit. Ga nu een paar uur meal preppen.

Laatst bewerkt:

euphorea

Massive Warrior
+10 jaar member
Lid geworden
16 feb 2010
Lengte
1m83
Sticker voor jou

• Love
Waarderingen: Bubs

euphorea

Massive Warrior
+10 jaar member
Lid geworden
16 feb 2010
Lengte
1m83
Bekijk bijlage 493559

Loop de plaatselijke Jumbo binnen en zie dat net de koeling met het bijna over datum spul bijgevuld word. Pak eerst een trosje bananen en kijk even snel in de koeling. Hey roerbakgroente voor 50 eurocent per zak, das mooi zeg. 6 zakken meegenomen, 2.5 kg samen. Liep blij de winkel uit. Ga nu een paar uur meal preppen.
Netjes! De aanhouder wint he.

Bokito

Monstrous Giant
Lid geworden
17 apr 2012
Verse pizza ham van de deca is maar 837kcal, zelf nog vol gegooid met kip en kaas. Alsnog onder kcal behoefte, life is gooooddd

BB_

💪
Elite Member
2x Challenge Winner
Foto Contest Winner
Lid geworden
25 sep 2016
Lengte
1m89
Massa
109kg
Bekijk bijlage 493559

Ik eet elke avond zo'n zak + nog extra groenten (paprika, ui, champignons). Lekker easy en volume.

Verstop je trouwens ook eten ergens achterin het schap om 2 dagen later terug te komen en het met korting te kunnen kopen wegens de datum? Schijnt dat er mensen zijn die dat doen.

EigenWereld

Freaky Bodybuilder
Relnicht
Lid geworden
28 nov 2014
Lengte
1m83
Massa
89kg
Vetpercentage
14%
Ik eet elke avond zo'n zak + nog extra groenten (paprika, ui, champignons). Lekker easy en volume.

Verstop je trouwens ook eten ergens achterin het schap om 2 dagen later terug te komen en het met korting te kunnen kopen wegens de datum? Schijnt dat er mensen zijn die dat doen.
Word jij niet winderig van ui? Ik vergas dan iedereen in de gym

Brab0

Omertà
Elite Member
Lid geworden
30 jan 2017

hahahahahahahah :roflol: Je brengt me op ideeën!

De Aanhouder Wint

Dutch Bodybuilder
Elite Member
Lid geworden
29 nov 2019
Lengte
1m68
Massa
69kg
Vetpercentage
17%

Ik weeg ook maar de helft van jou BB, heb ook maar de helft groente nodig. Verstoppen is toch helemaal niet nodig. Ze zijn hier bijna constant in de aanbieding 2 voor 3 euro

hahahahahahahah :roflol: Je brengt me op ideeën!

Hollander!!! :D

Schwarzeneggertje

Freaky Bodybuilder
Lid geworden
8 dec 2016
Lengte
1m87
Massa
98kg
Vetpercentage
14%
(1) Ik eet elke avond zo'n zak + nog extra groenten (paprika, ui, champignons). Lekker easy en volume.

(2) Verstop je trouwens ook eten ergens achterin het schap om 2 dagen later terug te komen en het met korting te kunnen kopen wegens de datum? Schijnt dat er mensen zijn die dat doen.

ad (1) Op het risico af, dat je nakomelingen 4 magen hebben en herkoauwen.

ad (2) Goede truc, is die oorspronkelijk van mr. Bean?

Peter R.

Onder Koffer
Elite Member
+15 jaar member
Lid geworden
16 mei 2006
Kaag zit weer bij Op1. Ze is wel een beetje moe.

Fallingout

King of Manlets
Elite Member
Relnicht
Lid geworden
18 mei 2014
Lengte
1m89
Massa
95kg
Vetpercentage
18%
ad (1) Op het risico af, dat je nakomelingen 4 magen hebben en herkoauwen.

ad (2) Goede truc, is die oorspronkelijk van mr. Bean?

Werk alleen vaak niet

De winkels waar ik ervaring mee heb checken bij de dagelijkse check voornamelijk de voorste artikelen ivm tijd.

Als mensen normaal winkelen en het personeel goed aanvullen hoeven alleen de voorste artikelen gecontrolleerd te worden.
Als daar een (te) korte datum op zit wordt het hele schap pas bekeken.

Naar boven