XXL Nutrition

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

  • Topic starter Harfst
  • Startdatum
  • Reacties 175K
  • Weergaven 6M
  • Volgers 1.252

Bezoekers in dit topic

  • Gelukkig heb ik de luxe om te gaan trainen wanneer er het minste volk is,
    Vandaag was ik grotendeels alleen.Hele gym voor me,myself and i
    ...ihaaaa
     
    115 kg nu, 4 kg zwaarder dan voor de lockdown
    Coronakilo's. :P
    Ik had verwacht dat je wel massa zou verkiezen na een paar maanden niet trainen.
     
    Man wat was dat gister lekker! Veel gedeadlift, laag gewicht hoog volume.
     
    Coronakilo's. :P
    Ik had verwacht dat je wel massa zou verkiezen na een paar maanden niet trainen.
    Ben zeker ook massa verloren. Kracht komt al aardig terug, zit alweer op 8x42 kg dumbbell shoulder press, 5x180 squat, 10x44 dumbbell chest press. Nu de massa nog maar dat is denk ik een kwestie van nog een paar weken. Dat gaat nu erg snel merk ik. Mijn vriendin ziet me alleen in de weekenden en die ziet elk weekend weer een groot verschil zegt ze.
     
    Gisteren een donders moeilijk tentamen gemaakt, bestaande uit 11 open vragen (casussen). Studeer naast mijn full-time job, dus had wel zenuwen voor de uitslag. Hield rekening met een herkansing. Maar vanmorgen stond dit in mijn leeromgeving.

    1591863506385.png


    Mega grote blij. :)
     
    Ook net gebeld dat ik maandag op sollicitatiegesprek mag komen op de functie waarop ik gesolliciteerd heb!! :D

    Misschien moet ik vandaag maar een staatslot kopen. :roflol:
    Hahaha nou wie weet! Je dag kan iig niet meer stuk
     
    Gisteren een donders moeilijk tentamen gemaakt, bestaande uit 11 open vragen (casussen). Studeer naast mijn full-time job, dus had wel zenuwen voor de uitslag. Hield rekening met een herkansing. Maar vanmorgen stond dit in mijn leeromgeving.
    Congrats! studeren naast je fulltime baan is altijd lastig! knap dat je het allemaal kan combineren! Wat studeer je?

    Ook net gebeld dat ik maandag op sollicitatiegesprek mag komen op de functie waarop ik gesolliciteerd heb!! :D
    Ook congrats! :) veel succes!
     
    Dat mijn pak soja-yoghurt eens een keer niet bevroren uit de koelkast kwam....
     
    Back
    Naar boven