MuscleMeat

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

Mannen met leggings…

• Nee, dit is echt zoooooo 2019

Stemmen: 0 0,0%

• Totaal stemmers
    76

Users who are viewing this thread

Webby

Competitive Bodybuilder
Elite Member
2x Challenge Winner
+10 jaar member
Lid geworden
19 jul 2010
Lengte
1m75
Massa
80kg
Er is net een briefje in de bus gegooid door iemand in de wijk dat haar auto lakschade heeft toegebracht. Ze hoopt dat iemand eerlijk is en haar belt om de schade via de verzekering te verhalen.

Nu luister ik naar mijn tokkie buurman die haar vanuit de achtertuin zo dronken belt dat hij niet eens meer kan articuleren om haar te vertellen dat hij niet gediend is van haar briefje. Hij heeft ook 2 auto's, wel tweedehands, met schade. Niet hij nou ook maar briefjes bij iedereen gaan ingooien. Blablabla...

GOUD

Nootmuskaatje

True Natural Space Ranger
Elite Member
Lid geworden
14 jun 2015
Lengte
1m84
Massa
79kg
Vetpercentage
> 50%
Mobiele airco gekocht, geen idee waarom ik dat niet 4 jaar eerder heb gedaan. Heerlijk een grimberger dubbel drinken om in de winterstemming te komen in mijn koele kamer. Maakt m'n komende dagen + jaren wel goed.

Nootmuskaatje

True Natural Space Ranger
Elite Member
Lid geworden
14 jun 2015
Lengte
1m84
Massa
79kg
Vetpercentage
> 50%
Toch maar een mobiele airco gekocht. Afgelopen nacht weer tot 2 a 3 wakker gelegen :grumble:. Wel een via de Lidl maar die hebben altijd wel degelijk spul. :)

Met dank aan @Nootmuskaatje zijn post van gisteren :)
Hele goede keuze :D
Laat ff weten hoe het bevalt! Ik zit er namelijk ook aan te denken om er 1 te kopen.
Ik heb voor het slapen de airco een uur aangezet, heb de hele nacht onder mijn dikke deken geslapen. Heb nog nooit zo heerlijk geslapen in de zomer. Dit gaat mijn drukke laatste studiejaar een behoorlijk stuk productiever maken :D

2Stronk

Competitive Bodybuilder
Lid geworden
1 apr 2013
Lengte
2m01
Hele goede keuze :D

Ik heb voor het slapen de airco een uur aangezet, heb de hele nacht onder mijn dikke deken geslapen. Heb nog nooit zo heerlijk geslapen in de zomer. Dit gaat mijn drukke laatste studiejaar een behoorlijk stuk productiever maken :D
Welke mobiele airco heb jij? Het is hier momenteel ook echt pleuris heet...

Naar boven