- Waardering
- 46.989
- Lengte
- 1m89
- Massa
- 117kg
- Vetpercentage
- 12%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik ben Steen de vader. Nou ja zou op zich wel kunnen. Mijn pa is ook zo'n Zeikerd
Is dat kilo's of jaren?
En mijn zoontje is ook zo’n drammerige jankerd.Ik ben Steen de vader. Nou ja zou op zich wel kunnen. Mijn pa is ook zo'n Zeikerd
Kijk dat bedoel ik. Heb het iig niet van een vreemde.

Het is jammer dat ik zo niet in elkaar zit, maar met zulke soepele straffen wordt het wel aantrekkelijk.
gewoon lekker maximaal frauderen, kans dat je pakt wordt is minimaal, als je al gepakt wordt kunnen ze moeilijk aantonen hoeveel het is omdat Bunq(de bank van criminelen, voor criminelen) het allemaal afschermt.
En als je dan al gepakt wordt lekker weekje of 2 prikken en klaar
![]()
OM eist werkstraffen en schadevergoeding tegen WhatsApp-fraudeurs
Het Openbaar Ministerie (OM) heeft werkstraffen van 20 tot 120 uur geëist tegen vijf jongeren uit Almere en Hilversum. Ook wordt voorwaardelijke jeugddetentie tot zes weken geëist, schrijft het OM in een bericht op de website.www.nu.nl
Niet te koop.
Prachtig rekje
Kopen?
Godver...
Als dat ook mag, ga ik voortaan filmpjes van stofzuigen en de was ophangen posten.
Alles beter dan jouw opdruk pletbalzakopdegrond filmpje op YouTubeAls dat ook mag, ga ik voortaan filmpjes van stofzuigen en de was ophangen posten.

Die kan ik mij niet meer herinneren, behalve dat voor die challenge hier je met je buik de grond moest raken.Alles beter dan jouw opdruk pletbalzakopdegrond filmpje op YouTube![]()