AndroidHealthClinic

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed? (30 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Dat zijn mooie bedragen. Wij krijgen ook veel geld terug. Kinderopvang is duur.
Klopt, als je zulke bedragen ineens terug krijgt besef je ook weer wat het kost.
 
Klopt, als je zulke bedragen ineens terug krijgt besef je ook weer wat het kost.
Dat besefte ik me heel
Goed tijdens de vorige crisis. Mocht ik ineens 2x zo veel gaan betalen. Dat deed echt zeer , verdiende toen ook wat minder dus dat tikte echt aan.

Kinderopvang is de grootste nivellerende maatregel in Nederland. Heb je kinderen kun je zomaar al je extra inkomsten door een hoger loon weg gaan brengen.
 
Net bericht gekregen dat de kinderopvang eigenbijdrage gedurende de corona periode wordt terugbetaald, dat is toch mooi €1700.

Wordt tijd dat die belastingdienst een keer wat doet zonder er wat voor terug te vragen.

same here.
 
Te horen gekregen dat onze sportschool geen verplichte reservering heeft ( wel met bandje en “ druppel “ jezelf aanmelden bij binnenkomst ) en geen tijdsvakken , maw Buiten het schoonmaken en het totaal van Max 100 personen niets aan de hand
 
  • Like
Waarderingen: Onit
Te horen gekregen dat onze sportschool geen verplichte reservering heeft ( wel met bandje en “ druppel “ jezelf aanmelden bij binnenkomst ) en geen tijdsvakken , maw Buiten het schoonmaken en het totaal van Max 100 personen niets aan de hand
Druppel?
 
Zo'n ding
itGL2rHj7-HZZBfFd6sRnI3i8YzEvDNEClnY_vOWJAfU_FXhbUbhv7r63qT8iFnaPDtKo2QGrLm-YirJ0cL1Kh-eO2iKGOtKpnsAj9__-_yk2dUS
 
Oja, en ik heb ook eindelijk voor komende woensdag een gymsessie kunnen reserveren. :D

Opvallend genoeg zijn alle tijdsblokken nog vrij. Vooralsnog geen stormloop..
 
Back
Naar boven