Klopt, als je zulke bedragen ineens terug krijgt besef je ook weer wat het kost.Dat zijn mooie bedragen. Wij krijgen ook veel geld terug. Kinderopvang is duur.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Klopt, als je zulke bedragen ineens terug krijgt besef je ook weer wat het kost.Dat zijn mooie bedragen. Wij krijgen ook veel geld terug. Kinderopvang is duur.
Dat besefte ik me heelKlopt, als je zulke bedragen ineens terug krijgt besef je ook weer wat het kost.
Zitten vast ook wel
1u45min kunnen boeken in de sportschool.
Alsook 2x3x67,5kg Frontsquat.
@Camelus nog drie maanden en ik heb al mijn schijven nodig.
Dus je kan ze nog even huren als je wilt.
Net bericht gekregen dat de kinderopvang eigenbijdrage gedurende de corona periode wordt terugbetaald, dat is toch mooi €1700.
Tegen dan zal ik wel al weer voldoende aangesterkt zijn naar schatting.
Druppel?Te horen gekregen dat onze sportschool geen verplichte reservering heeft ( wel met bandje en “ druppel “ jezelf aanmelden bij binnenkomst ) en geen tijdsvakken , maw Buiten het schoonmaken en het totaal van Max 100 personen niets aan de hand
Druppel kende ik niet

Foto van vroeger gekregen, leuke is dat we nog steeds samen rijden. Tweede runner was de mijne #70cc