Fitness Seller

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

  • Topic starter Harfst
  • Startdatum
  • Reacties 175K
  • Weergaven 6M
  • Volgers 1.251

Bezoekers in dit topic

Hier kwam ik vandaag achter via een post op FB!
Ik heb het gecheckt en het is dus echt zo 🙈, nooit geweten! Overigens werkt het ook bij de potjes van AH met zo'n maaldop...
 
Hier kwam ik vandaag achter via een post op FB!
Ik heb het gecheckt en het is dus echt zo 🙈, nooit geweten! Overigens werkt het ook bij de potjes van AH met zo'n maaldop...
Snap alleen het nut niet, draai 3x meer en je hebt ook meer 'intensiteit'
 
Mijn dochter van vier zat net een tijdje naar een lamp te kijken en zei toen: “ik denk er al lang over na, maar ik snap het niet, er zit geen kaars in het glas, maar hoe komt er dan licht uit?
Heerlijk, filosoferen met kleuters. Beste wat je kunt doen in mijn ervaring is het echt goed uitleggen hoe het wel werkt. Liefst met nog wat vragen tussendoor zodat ze echt nadenken.

Merk dat mijn kinderen daar echt goed op regeren. Stukje echt aandacht maar ze leren er stiekem veel van.
 
Snap alleen het nut niet, draai 3x meer en je hebt ook meer 'intensiteit'
Er komt dus daadwerkelijk een grovere korrel uit. Geen idee wat het nut is, ik ben sowieso geen keukenprinses 😂
 
  • Like
Waarderingen: vntl
Er komt dus daadwerkelijk een grovere korrel uit. Geen idee wat het nut is, ik ben sowieso geen keukenprinses 😂
Ik ook niet, snap het nut gewoon niet echt :p
 
Qua gezondheid momenteel slecht maar ik spartel erdoor.
Ons kindje wordt verwacht over 72 dagen en dat is sowieso een mooi vooruitzicht.
Spannend!! 🥰

Bij jouw naam moet ik trouwens de hele tijd denken aan de film Cool Runnings....
"Sanka, ya dead.... yeah mon"
 
Ik ook niet, snap het nut gewoon niet echt :p
Hahaha er zal vast behoefte aan zijn (geweest), anders hadden ze het niet gemaakt...

Ik vond het wel bijster grappig, dat ik al meer dan 15 jaar die krengen in huis heb en er nu pas achterkom...
 
Hahaha er zal vast behoefte aan zijn (geweest), anders hadden ze het niet gemaakt...

Ik vond het wel bijster grappig, dat ik al meer dan 15 jaar die krengen in huis heb en er nu pas achterkom...
Gewoon zelf een goede zout en pepermolen aanschaffen. Hebben wij 19 jaar terug (voor de trouwdag) gekregen en nog altijd veel plezier van en veel goedkoper om grof zeezout te kopen en 5 pepermix bij de turk en zelf malen :)
Voordeel is dat je de grofheid zelf in kan stellen door het schroefje aan te draaien van de molen.
 
Laatst bewerkt:
1 schroefsluiting van de DB brak in tweëen. Dan maar zo
C6B336BE-9B6F-4E22-89FA-72ACF571E1DC.jpeg
 
  • Like
Waarderingen: vntl
Zo vermoeid zijn dat je na twee Brugse Zot dubbels al goed aangeschoten bent. :cheer:
 
Mijn dochter van vier zat net een tijdje naar een lamp te kijken en zei toen: “ik denk er al lang over na, maar ik snap het niet, er zit geen kaars in het glas, maar hoe komt er dan licht uit?

Bijzonder!
 
Net kregen we de vraag of de maan zich voor de helft had verscholen achter de lucht, mijn vrouw zei ja, toen zei ik tegen haar dat ze meer gelijk heeft dan ze zelf weet.

Verwondering, gevolgd door bedenken en zelfs toetsen van verklaringen die binnen haar huidige kennis liggen... wetenschappertje in de dop. Moet erg leuk zijn om mee te maken.
 
Heerlijk, filosoferen met kleuters. Beste wat je kunt doen in mijn ervaring is het echt goed uitleggen hoe het wel werkt. Liefst met nog wat vragen tussendoor zodat ze echt nadenken.

Merk dat mijn kinderen daar echt goed op regeren. Stukje echt aandacht maar ze leren er stiekem veel van.

Hebben ze je al gevraagd waar baby's vandaan komen?
 
Hebben ze je al gevraagd waar baby's vandaan komen?
O ja, zeker. En hoe dat dan precies werkt. En waarom vaders een piemel hebben etcetera. Zonder enige schaamte, want dat hebben jonge kinderen gewoon niet.

Confronterend wel. maar je zult er toch normaal antwoord op moeten geven.
 
Back
Naar boven