XXL Nutrition

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed? (7 bezoekers)

  • Topic starter Harfst
  • Startdatum
  • Reacties 175K
  • Weergaven 6M
  • Volgers 1.251

Bezoekers in dit topic

  • IMG-20200712-WA0000.jpg
     
    Vandaag het strand morgen een familie BBQ ...wat moet je anders op zo'n dooie maandag drool:
     
    Op 't werk kijken we uit op een hek, die schijnbaar altijd slachtoffer is van mensen die moeten zeiken en niet durven om bij ons naar binnen te gaan voor het toilet. Het mooie is dat ze compleet gestoord werden(directeur) omdat het als bedrijf niet echt een goede uitstraling geeft(het is onze privé parkeerplaats van werk) Dus ze hebben een elektrisch hek geplaatst, en je ziet nu dezelfde mensen stoppen, en naar het bordje kijken om vervolgens door te rijden. Ik wacht nog effe tot de dag dat er iemand alsnog tegen aanzeikt. :roflol: (onze monteurs deden het af en toe ook...??????)
     
    Voor het eerst sinds lockdown weer eens 40 gebencht. Nog geen 5repper, maar toch beetje blij :D.
    Toevallig zag ik een powerliftster vandaag 30kg benchen. Vlak achter haar liep ik op de loopband. Bij de 4e rep had ze moeite. Ik zei tegen mijzelf ga niet voor de 5e.. ga niet voor de 5e rep. En ja hoor, die stang ging niet meer omhoog.
     
    Back
    Naar boven