MuscleMeat

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

leuk baantje gek! ik heb vandaag en gisteren in totaal 4 wachturen gekregen dat is dus gratis 40euro door geen fl**ker te doen.

komt door de pomp :trollface:

j/k, lekker getraind bra

Ik moest invallen voor een invaller die moest invallen maar niet kon.

Ik moest 4 uur eigenlijk doen maar uiteindelijk maar 2 uur, en krijg 30 euro cash :)

( en heb stiekem daar 2 tostis gegeten en een bak noten )

:D

Ik vind haar wel nice man tho (srs)

mind = blown.
Naja, voor een afstammelinge van de uruk-hai gaat het eigenlijk nog wel ja en smaken verschillen.:p

Zijn die pics echt (marc)?.. is dat die chick haha, hoe heb je dat nou weer gefixt.

Pics zijn 100% real broski, staan gewoon online ik heb slechts links gepost.

Vandaag 2 uurtjes bardienst gedraait om tennisclub waar niemand kwam, was k*t weer.

2 uur > 30 euro verdient netto.

en me t shirts beginnen steeds strakker te zitten

feels good bro

:')

Zware spierpijn in me benen + kuiten van de training van gister :cool: het mindere is dat ik zo moet werken :p

2.5kg gepakt deze week, strong bulk

M'n uni heeft 'n nieuw programma om je in te schrijven voor de vakken, ik ga echt kapot :roflol: Het is een verbouwde versie van 'n webshop oid. Je moet vakken toevoegen aan je winkelmandje om je te kunnen inschrijven en dat soort shit :roflol:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

hahaha nice hebben jullie geen blackboard ofzo

hahaha nice hebben jullie geen blackboard ofzo

Jawel, maar je moet je inschrijven voor de vakken op een ander systeem, voorheen was dit Studieweb (hele simpele basic interface, maar was lekker simpel en deed z'n werk prima), nu hebben ze SIS.

Jij gaat naar school?

Ik ga naar college. :)

Nog steeds informatica?

Je moet 6 jaar?

Drie jaar voor bachelor, en nog twee jaar voor master.

Daarna big money of nog meer studeren?

Doe je nog mee aan beauty & de nerd?

door je lengte natuurlijk
Vervelend ja

Denk het ook ja. :)

Terug
Naar boven