AndroidHealthClinic

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

• #144.822

Bijlagen

• 447.jpg
    447.jpg
    132,6 KB · Weergaven: 73
  • #144.823
  • #144.824
Tijdens het facetimen met mijn ouders vraagt mijn moeder of ik mijn haar niet eens zou knippen en toen ik nee zei kreeg ik te horen dat dat oké was omdat iedereen wel eens door zo’n fase gaat terwijl mijn vader op de achtergrond zijn duimen omhoog houdt en mij later appt dat ik mijn haar zo lang mogelijk moet laten groeien :roflol: :roflol:

• #144.825
Tijdens het facetimen met mijn ouders vraagt mijn moeder of ik mijn haar niet eens zou knippen en toen ik nee zei kreeg ik te horen dat dat oké was omdat iedereen wel eens door zo’n fase gaat terwijl mijn vader op de achtergrond zijn duimen omhoog houdt en mij later appt dat ik mijn haar zo lang mogelijk moet laten groeien :roflol: :roflol:
Je pa zat net als de rest knetterstoned naar Woodstock te kijken/luisteren en reed waarschijnlijk rond op z'n Puch of Tomos. Of een buikschuiver zoals de Kreidler of Zündapp, maar dan had ie naar achteren gekamd haar en en vetkuif. :P

@Bosco55555 : wat was jij: nozem (kikker of bul), provo (pleiner of dijker), hippie, of existentialist?:P

• #144.826
Je pa zat net als de rest knetterstoned naar Woodstock te kijken/luisteren en reed waarschijnlijk rond op z'n Puch of Tomos. Of een buikschuiver zoals de Kreidler of Zündapp, maar dan had ie naar achteren gekamd haar en en vetkuif. :P

@Bosco55555 : wat was jij: nozem (kikker of bul), provo (pleiner of dijker), hippie, of existentialist?:P
Mijn vader luisterde vooral naar disco, maar luisterde stiekem ook naar rock zonder dat zijn vrienden het wisten :roflol: Hij reed wel een zundapp idd, heeft hij nog steeds een zwak voor.

• #144.827
  • #144.829
Klopt, ik wilde er eigenlijk ook een kopen, maar voor hetzelfde geld heb ik een auto :roflol: nu ga ik waarschijnlijk lekker tokkie voor een tomos zonder helm:o
zo een thomos is ook wel best vet, en retro tegenwoordig :) veel beter als zo een chinese scooter

• #144.830
  • #144.831
"Bertus op zijn Norton En Tinus op de BSA"
Ze gingen oeh, oehoe oehoe

• #144.832
Na 9 dagen weer naar basic fit :lifter:
Op goed geluk:p

• #144.840
Film het even als je ermee aan de slag gaat, hou wel van een beetje gekkigheid.
Speciaal voor jou een foto van het avontuur met mijn cougette... ik heb er een filmpje van maar dat is te groot om hier te uploaden, geef het maar aan als je die ook wilt ontvangen 😉 dan kijken we wel hoe we dat doen...

Ik was in een wilde bui en de courgette was helemaal aan gort... uiteindelijk ook nog een staaf bij gepakt!
Het ging er zo heet aan toe dat de lens zelfs besloeg!

20200724_130406.jpg

Terug
Naar boven