XXL Nutrition

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

Mannen met leggings…

• Nee, dit is echt zoooooo 2019

Stemmen: 0 0,0%

• Totaal stemmers
    75

Users who are viewing this thread

Jespertie

Freaky Bodybuilder
Lid geworden
26 mei 2016
Lengte
1m93
Massa
90kg
Vetpercentage
16%
Niets mis mee verstandig met geld omgaan.
Heb mijzelf een budget opgelegd hoor niet via een instantie ofzo.

Heel tegenstrijdig dit :rolleyes:, maar hey, who gives a sh*t

Sparks79

Freaky Bodybuilder
Lid geworden
19 mei 2019
Lengte
1m94
Massa
103kg
Vetpercentage
12%
2010 checking in
Als je zo opzichtig ‘dure’ merken draagt dan weet je al dat diegene niet genoeg geld heeft om dat soort spul gewoon te dragen.

Subtiel een merkje is prima. Stijlvol enzo. Echt goede kleding zie je meteen dat het kwaliteit is. Ook zonder merkje

Sparks79

Freaky Bodybuilder
Lid geworden
19 mei 2019
Lengte
1m94
Massa
103kg
Vetpercentage
12%
P. S. Ik had ook een goede dag. Ik ging zonder vrouw of kids de stad in wat kleding kopen en had een wat strakker shirtje aan. Veel vrouwelijke aandacht. Kwam met een lekkere egoboost en een tas te dure kleding thuis. 🤣

Ben Lang niet zo groot als de meesten hier, maar je kunt inmiddels duidelijk zien dat ik train.

2Stronk

Competitive Bodybuilder
Lid geworden
1 apr 2013
Lengte
2m01
P. S. Ik had ook een goede dag. Ik ging zonder vrouw of kids de stad in wat kleding kopen en had een wat strakker shirtje aan. Veel vrouwelijke aandacht. Kwam met een lekkere egoboost en een tas te dure kleding thuis. 🤣
Je weet dat de verkoopsters vriendelijk en leuk moeten lachen tegen je?

Steks

Massive Warrior
Lid geworden
21 feb 2017
Lengte
1m82
Massa
92kg
Ik had ook een goede “winkeldag”, mijn vrouw had kennelijk weer een stapeltje nieuwe t-shirts besteld.

ThuggishRuggish

🧊
Elite Member
Lid geworden
28 mei 2014
Als je zo opzichtig ‘dure’ merken draagt dan weet je al dat diegene niet genoeg geld heeft om dat soort spul gewoon te dragen.

Subtiel een merkje is prima. Stijlvol enzo. Echt goede kleding zie je meteen dat het kwaliteit is. Ook zonder merkje
Ik heb die polo in 2010 gekocht voor de bruiloft van mijn neef omdat ik ieys fancy moest kopen en dat niet echt heb. Polo misschien 5x aangehad ofzo. Ik geef niet veel om merk het moet lekker zitten. Koop liever 5 korte broeken van 10 euro dan 1 dure voor 50

Camelus

Massive Warrior
Elite Member
Challenge Winner
Lid geworden
6 jun 2015
Ik heb die polo in 2010 gekocht voor de bruiloft van mijn neef omdat ik ieys fancy moest kopen en dat niet echt heb. Polo misschien 5x aangehad ofzo. Ik geef niet veel om merk het moet lekker zitten. Koop liever 5 korte broeken van 10 euro dan 1 dure voor 50

Je gaat met zo'n gekleurde nichtenshirt naar een bruiloft en je denkt dat je fancy bent?? Bruh....

BB_

💪
Elite Member
2x Challenge Winner
Foto Contest Winner
Lid geworden
25 sep 2016
Lengte
1m89
Massa
109kg
Een polo op een bruiloft. Dat is best pauper.
Ik vind 50 een koopje, maarja, jij koop een item van Thug n Bones of hoe die knakkers ook heten van 300 euri.

Naar boven