Fitness Seller

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Mag je hier nog wel foto's van Zwarte Piet posten? Of worden die ook automatisch verwijderd...
Ik ben niet zo feestboekerig, maar heb vorige week toch even een foto vab mijn favoriete Hoofdpiet Erik van Muisinkel gepost.
 
Ik ben niet zo feestboekerig, maar heb vorige week toch even een foto vab mijn favoriete Hoofdpiet Erik van Muisinkel gepost.

Leek mij tijd worden om dat boek te sluiten en heb de account verwijderd en opgedoekt.

Ik lees nu ' de meeste mensen deugen ' van Rutger Bregman. Best te doen :thumb:
 
Mag je hier nog wel foto's van Zwarte Piet posten? Of worden die ook automatisch verwijderd...
Ik heb vorig jaar bij de it'er gepleit om zwarte piet als banner te gebruiken, helaas.
Als ik het kon deed ik het zelf 😏
 
Dat komt mooi uit koop 1 krijg 1 gratis :trollface:
sanci.jpg
bbbb.jpg
 
Laatste training van de cut gevierd met post workout donuts.
Lekker. Goed moment ook om foto's te schieten als je wat carbs in je mik en hebt en glycogeen hebt aangevuld. Een mooi meetmoment. Geniet ervan en van komende periode; dat je weer goeie gains mag maken.
 
183,7 kg voor 20 reps. Wel T&G, maar damn dat is sterk.
Hoeveel % van de mannen hier kan dit? Ik ga 20 reps zeker niet redden, ook niet T&G. Zeker niet T&G, ik denk dat dat op zo'n hoge reprange juist erg zwaar is en je helemaal buiten adem raakt. Amper tijd om te ademen en bracen (je moet dus neem ik aan bovenin ademhalen aangezien je bij T&G beneden geen tijd hebt en spanning erop houdt).
 
Hoeveel % van de mannen hier kan dit? Ik ga 20 reps zeker niet redden, ook niet T&G.
Dat zullen we nooit weten, de mannen die het percentage kunnen berekenen redden het niet en die het wel redden kunnen het niet berekenen.
 
Back
Naar boven