Fitness Seller

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed? (1 bezoeker)

Mannen met leggings…

• Nee, dit is echt zoooooo 2019

Stemmen: 0 0,0%

• Totaal stemmers
    75

Users who are viewing this thread

• BB_

💪
    Elite Member
    2x Challenge Winner
    Foto Contest Winner
    Lid geworden
    25 sep 2016
    Lengte
    1m89
    Massa
    109kg
    Ja okay maar ga natuurlijk voor de taai taai poppetjes, chocolade letters, kruid nootjes. Dat kennen ze hier helemaal niet. Zal eens een brief naar de Noordpool sturen en die Santa ff vragen of hij er niet misschien iets voor voelt. Kunnen z'n elves de plaats van zwarte piet overnemen. Tenminste geen gedonder :D
    M'n vader stuurt elk jaar een pakketje naar m'n oom en tante in Griekenland. :P

BB_

💪
    Elite Member
    2x Challenge Winner
    Foto Contest Winner
    Lid geworden
    25 sep 2016
    Lengte
    1m89
    Massa
    109kg
    Het ging om kruidnoten.
    Ja, reageerde ik ook al. Het valt mij vaker op dat veel mensen kruidnoten pepernoten noemen (en pepernoten aan het uitsterven zijn).

BB_

💪
    Elite Member
    2x Challenge Winner
    Foto Contest Winner
    Lid geworden
    25 sep 2016
    Lengte
    1m89
    Massa
    109kg
    Het ligt altijd (nou ja, zeker al meer dan tien jaar) de laatste week van augustus in de supermarkt.

Klaag je soms ook over de gulden die een euro is geworden? 😋
    Appels en peren dit. Overigens zie ik de Euro niet bepaald als vooruitgang.

Misschien mijn post met toelichting nog eens lezen.

Snuff-Sann

Competitive Bodybuilder
    Lid geworden
    19 apr 2020
    Lengte
    1m93
    Massa
    100kg
    Vetpercentage
    12%
    M'n vader stuurt elk jaar een pakketje naar m'n oom en tante in Griekenland. :P
    Yoooo, je brengt me daar ff op een idee. Denk dat ik die brief naar Santa maar ff laat hangen. Telefoontje naar m'n ouders geeft meer garantie :)

MrDroeftoeter

Ripped Bodybuilder
    Lid geworden
    15 mrt 2018
    Lengte
    1m50
    Massa
    104kg
    Vetpercentage
    17%

Steks

Massive Warrior
    Lid geworden
    21 feb 2017
    Lengte
    1m82
    Massa
    92kg
    Ja, reageerde ik ook al. Het valt mij vaker op dat veel mensen kruidnoten pepernoten noemen (en pepernoten aan het uitsterven zijn).
    En pepernoten zijn pas echt lekker.

chrash

Monstrous Giant
    Elite Member
    +10 jaar member
    Lid geworden
    24 jul 2007
    Lengte
    1m85
    Massa
    110kg
    Vetpercentage
    20%

Snuff-Sann

Competitive Bodybuilder
    Lid geworden
    19 apr 2020
    Lengte
    1m93
    Massa
    100kg
    Vetpercentage
    12%
    Zie dat jullie niet echt blij zijn met de euro, ik heb daar nou helemaal geen last van. Het enige waar ik last van heb is wat die stomme Brexit teweeg heeft gebracht.

chrash

Monstrous Giant
    Elite Member
    +10 jaar member
    Lid geworden
    24 jul 2007
    Lengte
    1m85
    Massa
    110kg
    Vetpercentage
    20%
    Zie dat jullie niet echt blij zijn met de euro, ik heb daar nou helemaal geen last van. Het enige waar ik last van heb is wat die stomme Brexit teweeg heeft gebracht.
    Merken jullie daar nu al veel van (buiten van op tv ofzo, in het echte leven, financieel)

BB_

💪
    Elite Member
    2x Challenge Winner
    Foto Contest Winner
    Lid geworden
    25 sep 2016
    Lengte
    1m89
    Massa
    109kg
    Vroeger had je ook:
    - Borstplaat
    - Suikerbeest
    - Muizen en kikkers
    - Chocoladesigaretten
    En natuurlijk marsepein (nu nog steeds wel). Bovenstaande producten zie je steeds minder of bijna niet meer.

Ik vond het juist altijd wel leuk dat ik met Sinterklaas dat soort dingen kreeg, die de rest van het jaar niet verkrijgbaar waren. Dat geeft er een speciaal karakter aan en meer het idee van luxe goederen. Nu was ik thuis ook niet echt verwend v.w.b. snoepen, dat maakt dingen juist extra bijzonder. Tegenwoordig worden, althans, mijn bescheiden mening, kinderen vaak veel te veel verwend en krijgen ze maar van alles qua snoep e.d. En het dan gek vinden dat 50% van de bevolking overgewicht heeft en een groot deel van de kinderen gaatjes en een verrot gebit. De consumptiemaatschappij slaat wel een beetje door. Misschien was het in sommige opzichten niet eens zo slecht dat men vroeger nog echt moest werken voor brood op de plank en men zich luxegoederen (qua etenswaren) niet altijd kon veroorloven, maar enkel met bijzondere gelegenheden. Natuurlijk is nu veel relaxer en fijner leven, maar veel mensen beschikken niet over de discipline zich in te houden.

BB_

💪
    Elite Member
    2x Challenge Winner
    Foto Contest Winner
    Lid geworden
    25 sep 2016
    Lengte
    1m89
    Massa
    109kg
    Op de lange termijn profiteert GB er wellicht nog wel van, maar de wijze waarop het is gegaan is niet ideaal nee. Idealiter had er nooit een Euro moeten komen als je het mij vraagt, of enkel een Neuro.

Snuff-Sann

Competitive Bodybuilder
    Lid geworden
    19 apr 2020
    Lengte
    1m93
    Massa
    100kg
    Vetpercentage
    12%
    Op de lange termijn profiteert GB er wellicht nog wel van, maar de wijze waarop het is gegaan is niet ideaal nee. Idealiter had er nooit een Euro moeten komen als je het mij vraagt, of enkel een Neuro.
    De euro was afgestemd op de Duitse mark toch? 2,2 als ik het goed heb. Kan me nog wel heugen dat ik altijd een raketje voor 50 gulden cent bij de ijsboer kocht. Toen kwam de euro en wat deden ze? Het raketje kostte nog steeds 50 cent, ja 50 euro cent. WTF!

Snuff-Sann

Competitive Bodybuilder
    Lid geworden
    19 apr 2020
    Lengte
    1m93
    Massa
    100kg
    Vetpercentage
    12%
    pepernoten_recept_stock.jpg

Steks

Massive Warrior
    Lid geworden
    21 feb 2017
    Lengte
    1m82
    Massa
    92kg
    Natuurlijk is nu veel relaxer en fijner leven, maar veel mensen beschikken niet over de discipline zich in te houden.
    Evolutionair gezien heeft het ook geen meerwaarde om die discipline te hebben.

Steks

Massive Warrior
    Lid geworden
    21 feb 2017
    Lengte
    1m82
    Massa
    92kg
    Kan me nog wel heugen dat ik altijd een raketje voor 50 gulden cent bij de ijsboer kocht. Toen kwam de euro en wat deden ze? Het raketje kostte nog steeds 50 cent, ja 50 euro cent. WTF!
    Weet bewijs dat het menselijk geheugen veel tekortkomingen heeft.

Naar boven