XXL Nutrition

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

• #145.882
Screenshot_2020-08-25-17-27-19-798_com.instagram.android.jpg

Een bekende, maar absoluut geen maat van me, ging op de hack squat met beide kanten iets van 80kg. En maar stoer doen hoeveel gewicht hij wel niet kon. Toen die vervolgens de oefening deed had die een rom van een paar centimeters, calf raises hadden meer rom. Toen we hem lieten zien hoe het wel moest kon hij geen een rep met dat gewicht.

En lachen dat we deden, wat was dat een kutginger zeg haha

• #145.883
Rogue Echo Bike besteld, spaarde er al even voor, en nu eindelijk kunnen bestellen :D

• #145.887
In het landelijke West-Vlaanderen schijnt de zon volop.
Alleen moet ze zich goed vasthouden, want ook hier laat de wind zich stevig voelen.
Hopelijk waai ik niet weg als ik over de middag een kort rondje wil wandelen :p.

• #145.893
Wanneer je wekelijks in de snelste auto's op aarde raced maar ook streamerboy bent die flipt om een wesp :roflol:

• #145.896
Setjes met 12 reps.

*Deze post is hoogstwaarschijnlijk ook morgen terug te vinden in het wat verpeste jouw dag topic.*

• #145.898
Alle foto's zijn al binnen :) Voor mijn buik had een liposuctie en buikwandcorrectie toch beter geweest, ;) maar zie wel een flink verschil op mijn armen, schouders en rug. Voor mezelf dus wel tevreden!(voor nu)

Terug
Naar boven